Anoniem2 Geplaatst: 15 januari 2010 Delen Geplaatst: 15 januari 2010 Ik heb Windows 7 ultimate 32 bits geupgrade vanuit Vista Home. Mijn HauppaugePVR 150 TV kaart kan daar niet tegen. Ik heb de laatste drivers gedownload en zelf alternatieve drivers via [url]http://www.newmagic.com.au/Support/Hauppauge_Vista_Drivers.html[/url]. Maar elke keer als ik de TV wil opstarten (via windows media center of via Win TV 7) dan speelt de tv maar enkele seconden to maximaal een paar minuten. Dan verschijnt het beruchte blauwe scherm met elke keer weer een andere foutmelding. Het lukt me zelfs niet om on Wintv 7 de kanalen te laten zoeken omdat dit altijd voortijdig wordt afgebroken. Heeft er iemand een idee wat het probleem kan zijn, of moet ik de Hauppauge kaart vervangen voor een ander merk? Welk merk werkt wel goed op windows 7? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2010 Volgens de website van Hauppauge zou deze keert wel compatible zijn met windows 7 32 bits. En hij doet het ook onder Windows media center totdat het beeld stilvalt, het geluid blijft hangen en het blauwe scherm verschijnt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen