Ga naar inhoud

Programma laten staan, ook na formatteren?

Aanbevolen berichten

Hoi,\r\nTen eerste fijn dat er zo\'n forum is waarbij ieder elkaar kan helpen!\r\nIk weet niet of dit vraag in dit sub-forum hoort maar doe het maar hier....\r\n\r\nHeb een vraag over een programma op mijn computer,\r\nIk ga mijn pc formatteren, en er zit een programma(foto-bewerkprogramma) op die ik [U]niet[/U] kwijt wil.. hoe moet ik dit doen?\r\n\r\nHeb die prog. destijds geinstalleerd met een CD, maar die CD ben ik nu dus kwijt..\r\n\r\nIk kan het software van die programma niet vinden... :confused: dus alleen het programma zelf staat er op...
Link naar reactie
[QUOTE=alentje;507566]Hallo,\r\n \r\nWelke programma is het, misschien kan ik je het sturen via E-Mail?\r\nDan kan je hem weer branden op CD (of DVD)\r\nHeb je de serial nog?\r\ni.v.m. Ik wil hem en mag hem niet cracken! heb wel eens stiekem gedaan!\r\n \r\nGroetjes[/QUOTE]\r\n\r\nHet programma heet:\r\n\r\nRoxio Photosuite 5 \r\n\r\n[IMG]http://www.zdnet.nl/zd_images/2003/27/030701_roxio2.jpg[/IMG]
Link naar reactie
[QUOTE=alentje;507566]Hallo,\r\n \r\nWelke programma is het, misschien kan ik je het sturen via E-Mail?\r\nDan kan je hem weer branden op CD (of DVD)\r\nHeb je de serial nog?\r\ni.v.m. Ik wil hem en mag hem niet cracken! heb wel eens stiekem gedaan!\r\n \r\nGroetjes[/QUOTE]\r\n\r\nHeb helaas die serial code niet... heb je die nodig voor om te cracken dan? kun je dat echt ehct echt niet doen voor mij dan ? ;) voor een prijsje misschien :p uiteraard via bankoverschrijving.... \r\n\r\n:cool: ben zo hopeloos dat ik dat programma dus echt wil!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...