Anoniem2 Geplaatst: 15 januari 2010 Delen Geplaatst: 15 januari 2010 Wie kan mij vertellen hoe ik ingesproken tekst op de mp4, op de pc zet om hem hierna te kunnen verzenden middels mail?\r\nAparaat: zolid slim mp4 player.\r\n\r\nBedankt alvast voor de reactie, Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2010 Ik vermoed dat die player aan te sluiten is op de pc (via usb). Daarna kwestie van de verkenner openen, het bestand opzoeken en kopieren naar je harde schijf of direct vanaf daar verzenden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2010 Hallo Obelix\r\n\r\nwanneer ik de verwisselbare schijf aanklik (die dus wel opgemerkt wordt) geeft de comp. aan:\r\n\"E: toepassing niet gevonden\"\r\nhmm, wat nu? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2010 Klik na die melding met de rechtermuisknop op de E: schijf en kies in het en geopende menu voor Openen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2010 oké, weer een stap verder.\r\nNu kan hij het bestand niet openen.. het programma hiervoor kan automatisch op internet gezocht worden. Door het internetbos zie ik de betrouwbare bomen niet zo goed. Welk programma is een aanrader? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2010 Wat is de naam van het bestand wat je wilt openen?\nProbeer het in elk geval eens met de [URL=\"http://www.videolan.org/vlc/download-windows.html\"]VLC Player[/URL]. \nDie speelt de meeste audio- en videobestanden wel af. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2010 Wat zegt de handleiding over het probleem ?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2010 [QUOTE=Gereka;507503]om hem hierna te kunnen verzenden middels mail?[/QUOTE]\r\n\r\nOm te mailen, hoef je het bestand toch niet te openen? Kwestie van als bijlage toevoegen aan een e-mail. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen