Ga naar inhoud

Controleren website in browsers (met name IE)

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Heb momenteel de uitdaging om een website in IE7 en IE8 er goed te laten uit zien.\nLoop tegen een (opmaak)probleem aan in het css-bestand.\nIE7 en IE8 lijken verschillend te reageren; zodra de 1 de juiste layout heeft, ziet de ander er niet uit (en omgekeerd :s).\nHeeft vermoedelijk te maken met opbouw/opmaak van de pagina, maar zou dit graag (lokaal) willen testen. \n\nWeet iemand een eenvoudige mogelijkheid om een zelfgemaakte website in meerdere browsers te testen. Bij voorkeur dus lokaal. Heb het nu geprobeerd via de website browsershots ([url]http://browsershots.org/[/url]), maar moet redelijk lang wachten voor je het resultaat ziet. En als je voor elke kleine (test)aanpassingen weer een nieuwe aanvraag moet indienen, schiet het niet echt op.
Link naar reactie
IE8 heeft als het goed is een IE7 modus. Misschien heb je daar iets aan.\n\nWat ik zelf deed om IE6 te testen was middels een xp installatie in virtual pc. Microsoft stelt daar gratis images voor beschikbaar. Die zijn er ook voor IE7: [url]http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=21eabb90-958f-4b64-b5f1-73d0a413c8ef&displaylang=en[/url]
Link naar reactie
Als ik de betreffende website test via IE8 en dan kies voor pagina --> compatibiliteitsweergave (dat bedoel je?), zie ik wel wat veranderen, maar blijft de pagina verder goed :)\n\nDie link naar MS: moet \"You can download the latest version of Virtual PC at \" die link volgen (downloaden, installeren) en daarna 1 of meer downloads in de categorie \"Files in This Download\"?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...