Anoniem2 Geplaatst: 15 januari 2010 Delen Geplaatst: 15 januari 2010 Twee dagen geleden gaven de insteltabs van mijn printer plotseling een verkeerd beeld.\r\nDe tekst paste er niet meer op zodat ik nu mijn printer niet kan instellen.\r\nIk heb al van alles geprobeerd wa nieuw stuurprogramma, maar niets helpt.\r\nWie weet raad\r\n\r\nalvast bedankt\r\ncobus Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2010 Ik begrijp niet helemaal hoe je dit bedoelt.\n[QUOTE=cucu;507479]Twee dagen geleden gaven de insteltabs van mijn printer plotseling een verkeerd beeld.[/QUOTE]\nWat bedoel je met \"[I]een verkeerd beeld[/I]\" ?\n[QUOTE=cucu;507479]\nDe tekst paste er niet meer op [B]zodat[/B] ik nu mijn printer niet kan instellen.[/QUOTE]\nWelke tekst ? De te printen tekst of tekst die hoort bij de in te stellen tabs ?\n\nIn welk programma stel je die tabs in ? Is dat de printer-software of een editor ?\n\nAls je al een nieuwe printer-installatie hebt geprobeerd dan kan je denken aan [I]systeemherstel[/I] ? Als je een herstelpunt hebt natuurlijk. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen