Ga naar inhoud

spel zylom

Anoniem2

Aanbevolen berichten

lang geleden heb ik een spel gekocht bij Zylom.\r\nook heb ik dit spel al eerder opnieuw geinstalleerd op een andere computer.\r\nmaar nu heb ik een nieuwe laptop (HP Compaq) en wil het spel hierop weer installeren.\r\nondanks vele mailtjes en tips van zylom wil het dus niet lukken.\r\nkrijg telkens de melding \"\"kan geen tijdelijke bestanden installeren\"\".\r\nben inmiddels ten einde raad :(\r\nmijn hoop is nu op jullie gevestigd.\r\niemand enig idee wat er hier aan de hand zou kunnen zijn ?\r\nalvast bedankt voor het meedenken en eventuele reakties.\r\nvr.gr.\r\nsonja
Link naar reactie
Zylom gebruikt een eigen Windows Installer.Misschien ontbreekt deze in de set-upfiles.Zylom is soms wat vaag voor wat betreft problemen oplossen.Ik weet niet zo gauw waar je die installer kunt ophalen maar misschien met wat googelen kun je wat vinden.Staat die installer wellicht nog op de oude PC.Meestal staat hij onder software in het configuratiescherm.Hoop dat je er wat aan hebt.
Link naar reactie
Op de Zylom site kun je het spel ook downloaden speciaal voor een installatie op een pc zonder internet. Dit is de ruwe installatie-file, en die staat iets onder de groene download knop (er staat in het rood: downloaden voor installatie op een pc zonder internet).\r\nZou je die file willen downloaden en als administrator willen uitvoeren, uiteraard weer even zonder security?
Link naar reactie
Kan je eens in Internet Explorer 8 op het ikoontje van de gescheurde pagina klikken? Het staat naast de adresbalk, waar bijvoorbeeld [url]www.zylom.nl[/url] staat, links van de groene pijltjes en het rode kruisje. Je kan ook in Internet Explorer naar Extra gaan en daar op Compatibiliteitsweergave klikken. \r\n\r\nKun je dan nog eens proberen het spel te installeren, zonder virusscanner etc..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...