Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2010 Delen Geplaatst: 14 januari 2010 lang geleden heb ik een spel gekocht bij Zylom.\r\nook heb ik dit spel al eerder opnieuw geinstalleerd op een andere computer.\r\nmaar nu heb ik een nieuwe laptop (HP Compaq) en wil het spel hierop weer installeren.\r\nondanks vele mailtjes en tips van zylom wil het dus niet lukken.\r\nkrijg telkens de melding \"\"kan geen tijdelijke bestanden installeren\"\".\r\nben inmiddels ten einde raad :(\r\nmijn hoop is nu op jullie gevestigd.\r\niemand enig idee wat er hier aan de hand zou kunnen zijn ?\r\nalvast bedankt voor het meedenken en eventuele reakties.\r\nvr.gr.\r\nsonja Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2010 Vista of Win7? Dan eens proberen te installeren buiten de \"Program Files\" map, bijvoorbeeld in een nieuw te maken map C:\\Software. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2010 win7.\r\n\r\nwanneer ik het op deze manier probeer krijg ik een andere foutmelding nl.:\r\n\"\"setup file seems incomplete\"\" Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2010 Meestal worden dit soort problemen door beveiligingsproblemen veroorzaakt.\nWelke virusscanner gebruik je?\nheb je je security settings binnen Windows verlaagd? (UAC bijvoorbeeld?) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2010 virusscanner is clamwin\r\ndie heb ik uitgezet (zelfs verwijderd en daarna weer teruggezet)\r\nUAC schuif helemaal naar beneden gezet.\r\nresultaat: foutmelding :( Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2010 probeer het eens met uitvoeren als administator Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2010 ook dan weer de mededeling dat ie het niet doet,\r\nofwel: \"\"setup file seems incomplete\"\" Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2010 dit is wat ik tot nu toe gedaan heb:\r\n\r\nspel verwijderd van computer\r\nvirusscanner: uit\r\npopupkiller: uit\r\nfirewall: uit\r\nUAC: schuif laag\r\n\r\ndaarna spel opnieuw gedownload en getracht setup uit te voeren\r\n(ook als administrator) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2010 Ik heb hetzelfde probleem eens opgelost voor mijn nicht, ook met een spel van Zylom. Volgens mij zat de oplossing in het legen van de mappen \'Temp\' en \'Tijdelijke Internetbestanden\' Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2010 de computer wordt regelmatig gecleanerd.\r\ndaarbij worden de door jou bedoelde mappen geleegd. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2010 Zylom gebruikt een eigen Windows Installer.Misschien ontbreekt deze in de set-upfiles.Zylom is soms wat vaag voor wat betreft problemen oplossen.Ik weet niet zo gauw waar je die installer kunt ophalen maar misschien met wat googelen kun je wat vinden.Staat die installer wellicht nog op de oude PC.Meestal staat hij onder software in het configuratiescherm.Hoop dat je er wat aan hebt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2010 Op de Zylom site kun je het spel ook downloaden speciaal voor een installatie op een pc zonder internet. Dit is de ruwe installatie-file, en die staat iets onder de groene download knop (er staat in het rood: downloaden voor installatie op een pc zonder internet).\r\nZou je die file willen downloaden en als administrator willen uitvoeren, uiteraard weer even zonder security? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2010 is er echt niemand meer die weet hoe of wat ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2010 sorry ik had de laatste 2 berichten niet gezien. die ga ik nu even proberen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2010 ik geef het op.\r\nniets van alle tips werkt.\r\nben er nu al weken mee bezig.\r\nbedankt voor al jullie meedenkwerk.\r\ngroetjes,\r\nsonja Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2010 Kan je eens in Internet Explorer 8 op het ikoontje van de gescheurde pagina klikken? Het staat naast de adresbalk, waar bijvoorbeeld [url]www.zylom.nl[/url] staat, links van de groene pijltjes en het rode kruisje. Je kan ook in Internet Explorer naar Extra gaan en daar op Compatibiliteitsweergave klikken. \r\n\r\nKun je dan nog eens proberen het spel te installeren, zonder virusscanner etc.. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen