Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2010 Delen Geplaatst: 14 januari 2010 Geachte forum gebruikers.\r\n\r\nIk ben bijna ten einde raad. Ik ben al maanden op zoek naar een laptop rugzak voor mijn 17inch laptop. Ik heb een tijdje geleden een HP laptoprugzak aangeschaft. Maar die bleek toch te klein te zijn. De dikte is het probleem, deze zou volgens de specificaties 20cm zijn, maar dat lijkt hij niet te halen.\r\nIk ben een student en dien aardig wat boekwerk mee te sjouwen. Dat is dus ook het grootste probleem.\r\nAangezien ik een werktuigbouwkundig student ben, staat bij mij functionaliteit altijd voorop. Dus al is het ding zo lelijk als de nacht, als ik mijn zooi er maar in kwijt kan.\r\n\r\nWie-o-wie kan mij helpen (en het liefst uit ervaring)...\r\n\r\nMvg Joris Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2010 Gek idee, maar als dat ding niet te vinden is, koop je er twee, en naai je ze op elkaar.... Twee maal zoveel ruimte ?\n(WEL op de druip-waterdichtheid letten !) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2010 Moet het per se een laptoptas zijn? Je kunt ook een gewone tas nemen, en de laptop in een sleeve stoppen.\n\n[URL]http://www.azerty.nl/producten/zoek/?LEVERTIJD_MAX=on&VERFIJNING_2842[328]=on&v_uitgebreid=off&PAGINA=1&ZOEKTERMEN=sleeve&SORTERING=prijs_asc[/URL] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2010 @erikdenhouter: daar ga ik niet aan beginnen\n@couch_potato: ja, het moet persé een laptop rugzak zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2010 Ik heb zelf een tas voor \'oude\' 15\" laptops (dus niet-breedbeeld). Daar past m\'n 17\" breedbeeldlaptop precies in, omdat de schermhoogte nagenoeg hetzelfde is. Het betreft een Targus TSB212, maar ik denk niet dat die nog nieuw te koop zijn.\n\nEastpak heeft ook nog wel wat laptoprugzakken. Denk dat deze wel moet passen: [url]http://www.eastpak.com/shop/nl/control/product?category_id=COLLEC_AUTHENTIC&subcategory_id=COLLEC_AUTHENTIC&product_id=EK520008_00_999&breadcrumb=yes[/url]\nKost wat, maar dan heb je ook wat. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen