Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2010 Delen Geplaatst: 14 januari 2010 Hallo,\r\n\r\nIk heb een Dell Inspiron 6000 laptop van vier jaar oud.\r\n\r\n[LIST]\r\n[*]40 GB harde schijf\r\n[*]Intel Pentium M processor 1,7 GHz\r\n[*]1 GB geheugen\r\n[/LIST]\r\n\r\nIk heb nog geen zin om de laptop weg te doen en een nieuwe te kopen, want ik gebruik hem eigenlijk enkel voor internet, e-mail, opslag van foto\'s en muziek, ... en daar is hij nog best goed voor.\r\n\r\nWel zou ik er graag Windows 7 opzetten, maar daar is hij dan weer niet goed genoeg voor.\r\n\r\nNu zouden een nieuwe interne harde schijf van 250 GB en een geheugenuitbreiding van 1GB mij ongeveer een € 100 kosten.\r\n\r\nIs dit genoeg en is het dat waard? Heeft iemand daar een idee van?\r\n\r\nGroetjes,\r\nMiet Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2010 Wauw, bedankt voor de supersnelle reactie!\n\nVoor de rest werkt hij nog prima. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2010 Ik neem aan dat er nu XP op staat?\n\nNa uitbreiding kan Win7 er wel op, maar ga er maar vast van uit dat \'t er niet sneller op wordt. Misschien ook niet langzamer, maar in ieder geval niet sneller. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2010 Wat is de reden dat je er Windows 7 op wilt zetten?\nVoor wat je ermee doet is dat helemaal niet nodig. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2010 Eigenlijk gewoon omdat ik wel zin heb in Windows 7. Ik krijg een licentie van mijn werk, dus daar hoef ik geen geld in te steken, en als ik mits een kleine investering weer lekker modern kan zijn, dan vind ik dat wel leuk. :-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2010 Dat vind ik een prima reden :-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2010 Je kan best ook kijken of je niet al aan een nieuwe accu toe bent, want dat kan je verwachten op die leeftijd, tenzij je de laptop nooit mobiel hebt en op de adapter gebruikt.\r\n\r\nZou je die nodig hebben dan kan je zo maar € 75,00 bij de kosten optellen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2010 De accu is nog goed, ik heb nog niet zo lang geleden van Dell een splinternieuwe gekregen omdat er een productiefout was opgetreden. Dankjewel Dell. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2010 Ook even gekeken voor de drivers? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2010 Ik moet zeggen dat er helaas geen drivers voor Windows 7 zijn Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2010 [QUOTE=omed4life;507391]Ik moet zeggen dat er helaas geen drivers voor Windows 7 zijn[/QUOTE]\r\n\r\nMisschien niet bij Dell. Misschien wel bij de hardwarefabrikant. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen