Ga naar inhoud

ethernet controller

Aanbevolen berichten

Hoop dat iemand me uit deze tijdslurper helpt.\r\n\r\nIk heb een laptop [intel cpu T2300@1.66GHz] van vista naar xp gezet, laptop voor mn moeder en ze wil er xp op.\r\n\r\nNu zie ik een boel gele vraagtekens, en vooral de ethernetcontroller is erg belangrijk omdat ik niet op internet kan en andere drivers niet kan downloaden.\r\nHoe kan ik nu de ethernetcontroller in orde maken zonder dat ik op internet kan? Ik heb genoeg andere pc\'s tot mn beschikking om te downloaden, maar kan niet iets vinden wat ik via een usb-stick op de laptop kan zetten zodat het weer werkt.\r\n\r\nHoop dat mn vraag duidelijk is en iemand met DE oplossing komt.
Link naar reactie
Dank voor het meewerken.\r\nHeb het gedownload en uitgepakt en zag naast andere bestanden ook een setup.exe.\r\nHeb ik uitgevoerd met het idee dat het daarna zou werken maar niet dus.\r\nHet uitgepakte mapje bevat ook bin.bestanden, inx-bestanden en setup.boot en meer.\r\nMoet ik die ergens op de laptop plaatsen?\r\nwat doe ik fout?
Link naar reactie
[QUOTE=Es1971;508199]Dank voor het meewerken.\r\nHeb het gedownload en uitgepakt en zag naast andere bestanden ook een setup.exe.\r\nHeb ik uitgevoerd met het idee dat het daarna zou werken maar niet dus.\r\nHet uitgepakte mapje bevat ook bin.bestanden, inx-bestanden en setup.boot en meer.\r\nMoet ik die ergens op de laptop plaatsen?\r\nwat doe ik fout?[/QUOTE]\r\n\r\nHier is de originele site van Toshiba; [url]http://nl.computers.toshiba-europe.com/innovation/generic/SUPPORT_PORTAL/[/url]\r\n\r\nAls je op die site je exacte serienummer invult (danwel het exacte type) krijg je een lijstje met alle drivers, als je ook het goede besturingssysteem kiest en daarna op \"zoek\" drukt..\r\nJe kan er zelfs een knop indrukken met autodetectie. Dus 3 mogelijkheden.:)\r\n\r\nEén voor één (allemaal) downloaden en in begrijpelijke mapjes zetten. Uitpakken en daarna installeren. En vooral de chipsetdriver zal voor jou van belang zijn.\r\n\r\nJe moet dus elke driver uitpakken en afzonderlijk installeren en vaak opnieuw opstarten tussendoor. Zoek in het uitgepakte mapje inderdaad naar de \"setup.exe\" .\r\n\r\nIk kon jou type laptop daar niet vinden Toshiba Satelite A100 gaat nog. maar die 00M is daar onbekend. Kan dat een leesfout zijn? \r\n\r\nSusses Niek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...