Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2010 Delen Geplaatst: 14 januari 2010 Downloaden van programma\'s - bestanden lukt niet meer.\r\nWij hebben Vista en als ik een programma of bestand wil downloaden komt het scherm wel , als ik klik op openen of uitvoeren verdwijnt het scherm en kan ik niets meer terugvinden. Wie heeft hiervoor een oplossing:confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2010 Het heeft gewerkt? Sinds wanneer niet meer. Iets veranderd (installatie, update, ....)? Welke browser? Al een andere browser geprobeerd?\nAl eens de bestandsnaam opgeschreven en gezocht op de harde schijf of je het ergens kon vinden?\nJe hebt de keuze uit \"openen\" en \"uitvoeren\"; waar is de mogelijkheid \"opslaan\" gebleven?\n\nHier ([url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=61247[/url]) is ook een heel topic over verdwenen downloads. OS is daar echter W7, maar mogelijk staan er nog wel wat tips/vragen in die je kunnen helpen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen