Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2010 Delen Geplaatst: 14 januari 2010 Hoi Hoi,\r\n\r\nIk heb 2 weken geleden een nieuwe zwarte cartridge in de Lexmark p4310 gedaan, alles volgens beschrijving. Maar het inkticoontje geeft aan dat er geen inkt in zit en de andere keer vraagt hij of ik wel de tape goed verwijderd heb. Dat heb ik dus wel gedaan en er kwam toen ook inkt vrij toen ik er met mijn vinger langs af wreef (ik heb dit ergens gelezen, iets van een vochtig doekje ook) Hij zit er ook goed in, alles is eigenlijk goed, op internet staat vrijwel niks van dit type printer en het enige waar ik steeds bij uitkom is de printkop schoonmaken. Dat laatste heb ik nog nooit gedaan en proberen gaat ook al moeilijk aangezien de printer niet in zijn geheel open kan of ik moet er dingen voor gaan breken en dan weet ik nog niet precies waar deze kop moet zitten aangezien het daar een grote opening is :confused:\r\nKan iemand helpen plzzzz???\r\n\r\n\r\nTrouwens, voordat ik de een nieuwe cartridge in de printer deed heb ik deze al ruim een half jaar niet gebruikt. Iets met uitdroging?\r\n\r\nO en sorry voor het foutje in de titel. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2010 printkop reinigen en uitlijnen is een software matige opdracht aan de printer, kijk eens daar.\r\nzorg dat je tenminste 3 a4iertjes in de printer liggen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen