Ga naar inhoud

Drivers installeren XP

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo!\r\n\r\nIk heb een PC met windows XP erop. Nu wil ik deze herinstalleren, alleen dan moet ik natuurlijk alle drivers weer opzoeken :)\r\n\r\nOmdat de drivers momenteel natuurlijk nog gewoon geinstalleerd staan, vroeg ik mij af of ik de huidige drivers eraf kan halen of iets dergelijks, of hier een backup van kan maken, zodat ik dan na de herinstallatie in 1 keer weer die drivers erop kan zetten....is dat mogelijk? Hoe zou ik dat kunnen doen?\r\n\r\nBedankt weer!\r\nSonny
Link naar reactie
Met bijv. Driver Genius : [url]http://www.driver-soft.com/[/url] kun je jouw drivers backuppen..., is wel een demo van 15 dgn..., dus tijd genoeg om een map ermee aan te maken voor jouw nu-draaiende drivers.\r\nGoogle maar es met iets van \"drivers backuppen\" o.i.d...., er zijn daar vele andere (ook gratis..) progjes voor...!!\r\n\r\nGrtz
Link naar reactie
[QUOTE=omed4life;507382]Ja dat kan ook maar er is nog een optie!\r\nMaak je pc kast open en dan zul je zien welk moederbord je hebt\r\ndan weet je ook direct welk drivers je nodig hebt![/QUOTE]\r\n\r\nWaarom de kast open maken als je het zo ook kunt nakijken?\r\nDaarbij weet je nog niet meteen welke drivers je nodig hebt, dat zul je op internet op moeten zoeken. Daarna alsnog downloaden. Je maakt het allemaal erg omslachtig....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...