Ga naar inhoud

Problemen in Windows XP

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen! Ik heb een laptop met Windows XP Home Basic erop en ik heb 3 problemen in windows xp:\r\n1-Als ik dubbel klik op firefox gaat hij niet direct open, maar je moet wel iets van 5 keer klikken.\r\n\r\n2-Als ik een link van google aanklik kom ik vaak op de verkeerde site.\r\n\r\n3- Als ik mijn computer opstart krijg ik de volgende melding een paar keer: \'Bestand Openen: Beveilegings waarschuwing, naam: Rundll32.exe\r\n Type: MS-Dos-Toepassing\r\n Van: C:/windows/system32/scvhost\r\n\r\nAlvast Bedankt!!!
Link naar reactie
[QUOTE=Freek Klaasen;507148]Van: C:/windows/system32/scvhost[/QUOTE]\r\n\r\nJe hebt geen typefout gemaakt? Het is echt scvhost en geen svchost? Dan heb je een probleem en kun je gaan Google (of wachten op andere reacties hier).\r\n\r\nStart FF niet op of duurt het lang voor er wordt opgestart (door bv. invoegtoepassingen)?\r\n\r\nWaar kom je terecht als je naar Google wilt? Je gebruikt een virusscanner en een firewall?\r\nProbeer anders MBAM eens ([url]http://www.virushelp.nl/mbam.htm[/url]).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...