Ga naar inhoud

outlook adresboek

Aanbevolen berichten

[QUOTE=linson;507161]outlook 2007[/QUOTE]\r\n\r\nHmmm windows 7 dan moet Microsoft Outlook zijn.\r\n\r\nAls je met je administator account kiest voor exporteren ( te vinden onder het menu item \"bestand\") en je plaatst de bestanden in een map op je schijf en het liefst in de root, zodat elke gebruiker erbij kan, kan je dat via het andere account weer importeren.\r\n\r\nIn Microsoft Outlook is het 1 .pst bestand exporteren/importeren.\r\n\r\nSucces Niek
Link naar reactie
[QUOTE=linson;507218]Hay Niek,\r\n\r\nHet is gelukt. Je bent een kanjer !!;)\r\n\r\nGroetjes,\r\nSonja[/QUOTE]\r\n\r\nDank je wel lieve Sonja.:$ Een knuffel terug en graag gedaan.\r\n\r\nSorry Obelix71;) Ik heb inderdaad getwijfeld of ik na de door jou aangedragen, (vwb tekst wat korte) antwoord nog zou reageren. Ik besloot dat te doen, omdat ik de hinderlijke eigenschap heb om soms overbodig volledig te willen zijn, maar ook wel zo duidelijk dat een gewone alledaagse computergebruik(ster) met het antwoord ook blij zou kunnen zijn.\r\n\r\nNiek.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...