Anoniem2 Geplaatst: 13 januari 2010 Delen Geplaatst: 13 januari 2010 op mijn administratoraccount in windows7 heb ik uiteraard een volledig adresboek van outlook, maar in het gebruikersaccount is dit leeg.\r\nhoe krijg ik nu die gegevens (dat zijn er nog al wat) gekopieerd van administrator naar de andere gebruiker ?\r\nalsvast bedankt.\r\nvr.gr.\r\nsonja Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2010 Exporteren en importeren?\n\nWelke Outlook gebruik je? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2010 outlook 2007 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2010 [QUOTE=linson;507161]outlook 2007[/QUOTE]\r\n\r\nHmmm windows 7 dan moet Microsoft Outlook zijn.\r\n\r\nAls je met je administator account kiest voor exporteren ( te vinden onder het menu item \"bestand\") en je plaatst de bestanden in een map op je schijf en het liefst in de root, zodat elke gebruiker erbij kan, kan je dat via het andere account weer importeren.\r\n\r\nIn Microsoft Outlook is het 1 .pst bestand exporteren/importeren.\r\n\r\nSucces Niek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2010 Hay Niek,\r\n\r\nHet is gelukt. Je bent een kanjer !!;)\r\n\r\nGroetjes,\r\nSonja Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2010 [QUOTE=linson;507218]Hay Niek,\n\nHet is gelukt. Je bent een kanjer !!;)\n\nGroetjes,\nSonja[/QUOTE]\n\nEn ik dan? :rolleyes: \nGaf een minder uitgebreid advies, maar stond toch ook echt exporteren en importeren ;-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2010 [QUOTE=dutch-online;507248]Het gaat hier niet om Eer ,;):rolleyes::idea: helpen daar gaat het om.[/QUOTE]\r\n\r\nAls ik het voor de eer zou doen, zou ik al lang gestopt zijn. \r\nNiet alles zo serieus nemen ;-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2010 ach gossie Obelix.......bij deze alsnog:\r\n\r\nkuzzzzzzzzz Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2010 :-$ En dat vind ik dan weer humor.\nDank je wel :D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2010 [QUOTE=linson;507218]Hay Niek,\r\n\r\nHet is gelukt. Je bent een kanjer !!;)\r\n\r\nGroetjes,\r\nSonja[/QUOTE]\r\n\r\nDank je wel lieve Sonja.:$ Een knuffel terug en graag gedaan.\r\n\r\nSorry Obelix71;) Ik heb inderdaad getwijfeld of ik na de door jou aangedragen, (vwb tekst wat korte) antwoord nog zou reageren. Ik besloot dat te doen, omdat ik de hinderlijke eigenschap heb om soms overbodig volledig te willen zijn, maar ook wel zo duidelijk dat een gewone alledaagse computergebruik(ster) met het antwoord ook blij zou kunnen zijn.\r\n\r\nNiek. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2010 Is toch prima. Het gaat er om dat het probleem van Linson is opgelost. En of dat via het korte of lange antwoord is, maakt mij echt niet uit. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen