Anoniem2 Geplaatst: 13 januari 2010 Delen Geplaatst: 13 januari 2010 Weet er iemand een script (evt. met MySQL) waarmee gebruikers doormiddel van 5 gegevens in te vullen een bericht kunnen posten (maximaal 5 per ip-adres per dag)\r\n- Naam --- verplicht\r\n- Email (alleen zichtbaar voor eigenaar website) --- niet verplicht\r\n- Onderwerp --- niet verplicht\r\n- Bericht --- verplicht\r\n- CAPTCHA --- verplicht\r\n\r\nDie 5 gegevens moeten ingevuld worden voor ze verder kunnen gaan.\r\nAls iemand zo\'n script voor mij heeft (of een hele map met php en html files) dan ben ik blij ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2010 Zal een php-script moeten zijn. Mysql is daarbij naar mijn idee het meest handig.\nEnige kennis van php/mysql?\nZelf al met Google gezocht? Misschien moet je e.e.a. combineren, maar volgens mij zijn er genoeg van zulke scriptjes te vinden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2010 [QUOTE=Obelix71;507139]Zal een php-script moeten zijn. Mysql is daarbij naar mijn idee het meest handig.\r\nEnige kennis van php/mysql?\r\nZelf al met Google gezocht? Misschien moet je e.e.a. combineren, maar volgens mij zijn er genoeg van zulke scriptjes te vinden.[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb gezocht op google, maar weet niet precies welke zoektermen ik moet gebruiken,\r\nIk krijg allemaal websites waar reacties te plaatsen zijn, als je zoekt op \"Reactions php\" krijg je veel webpagina\'s die reactions.php heten. en dat is niet mijn bedoeling, dus als je goede zoektermen weet ;) kom maar op :P Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2010 Probeer eens in de richting van \"php simple guestbook captcha\" of \"php comment script\". Of iets in die richting. Uiteraard zonder aanhalingstekens. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2010 [url]www.hotscripts.com[/url] ik wil niet spammen maar mischien een handige site? anders op google even zoeken naar php scripts. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen