Ga naar inhoud

Reacties laten plaatsen op een website

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Weet er iemand een script (evt. met MySQL) waarmee gebruikers doormiddel van 5 gegevens in te vullen een bericht kunnen posten (maximaal 5 per ip-adres per dag)\r\n- Naam --- verplicht\r\n- Email (alleen zichtbaar voor eigenaar website) --- niet verplicht\r\n- Onderwerp --- niet verplicht\r\n- Bericht --- verplicht\r\n- CAPTCHA --- verplicht\r\n\r\nDie 5 gegevens moeten ingevuld worden voor ze verder kunnen gaan.\r\nAls iemand zo\'n script voor mij heeft (of een hele map met php en html files) dan ben ik blij ;)
Link naar reactie
[QUOTE=Obelix71;507139]Zal een php-script moeten zijn. Mysql is daarbij naar mijn idee het meest handig.\r\nEnige kennis van php/mysql?\r\nZelf al met Google gezocht? Misschien moet je e.e.a. combineren, maar volgens mij zijn er genoeg van zulke scriptjes te vinden.[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb gezocht op google, maar weet niet precies welke zoektermen ik moet gebruiken,\r\nIk krijg allemaal websites waar reacties te plaatsen zijn, als je zoekt op \"Reactions php\" krijg je veel webpagina\'s die reactions.php heten. en dat is niet mijn bedoeling, dus als je goede zoektermen weet ;) kom maar op :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...