Anoniem2 Geplaatst: 13 januari 2010 Delen Geplaatst: 13 januari 2010 als ik mijn email binnenhaal met windows mail dan blijft in webmail van kpn alles staan.\r\n\r\ndus als ik het heb binnengehaald en verwijderd en daarna naar webmail ga dan staan alle emailtjes daar nog.\r\n\r\nhet moet toch zo zijn dat als je de post heb opgehaald dat het dan weg moet zijn bij webmail.......\r\n\r\nweet iemand hoe ik dit misschien kan veranderen in webmail?\r\n\r\nik ging net na een maand naar webmail en daar stonden alle mailtjes nog die ik allang binnen had gehaald.\r\n\r\niemand????? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2010 Dat verander je niet in je webmail maar in het mailprogramma op je PC.\nIn de instellingen daarvan kun je aangeven of de opgehaalde mail wel of niet op de server moet blijven staan.\nWaar die instelling in Windows Mail zit weet ik niet maar dat kun je vast zelf wel vinden bij je Account instellingen en dan Servers of zo. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2010 [QUOTE=Edmoor;507045]Dat verander je niet in je webmail maar in het mailprogramma op je PC.\r\nIn de instellingen daarvan kun je aangeven of de opgehaalde mail wel of niet op de server moet blijven staan.\r\nWaar die instelling in Windows Mail zit weet ik niet maar dat kun je vast zelf wel vinden bij je Account instellingen en dan Servers of zo.[/QUOTE]\r\n\r\nik gebruik windows live. \r\n\r\nweet je daarvan waar ik moet wezen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2010 Misschien dat iemand anders hier met Windows Live Mail je kan helpen.\nIk gebruik het niet dus heb geen idee waar die instellingen zitten.\n\nEdit:\nAh, dutch-online was er al :-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2010 [QUOTE=Edmoor;507087]Misschien dat iemand anders hier met Windows Live Mail je kan helpen.\r\nIk gebruik het niet dus heb geen idee waar die instellingen zitten.\r\n\r\nEdit:\r\nAh, dutch-online was er al :-)[/QUOTE]\r\n\r\ngelukt.\r\n\r\nstond inderdaad bij geavanceerd\r\n\r\ndank jullie wel Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen