Anoniem2 Geplaatst: 13 januari 2010 Delen Geplaatst: 13 januari 2010 Beste Forumlezers\n\nWat is op dit moment de beste CD/DVD All in One Printer die op dit moment nieuw te koop is van HP of Canon?.\n\nIk heb al een paar jaar een HP Photosmart 2575 die wat kuren begint te krijgen en op dit moment heb ik een Canon MP 640 op het oog.\n \nPascal Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2010 [QUOTE=passiepas;507013]Beste Forumlezers\r\n\r\nWat is op dit moment de beste CD/DVD All in One Printer die op dit moment nieuw te koop is van HP of Canon?.\r\n\r\nIk heb al een paar jaar een HP Photosmart 2575 die wat kuren begint te krijgen en op dit moment heb ik een Canon MP 640 op het oog.\r\n \r\nPascal[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb die MP640. Voorzien van Wifi, dus overal waar stroom en bereik is kan je printen. CD\'s DvD\'s gaat ook perfect en zelfs dubbelzijdig printen kan, als je hem wat ruim neerzet.\r\nIk ben er in elk geval zeer tervreden over.\r\nEnig minpunt..... Hij start wat slower op dan m\'n oude HP printertje.\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2010 [QUOTE=dutch-online;507080]zelfs dubbelzijdig printen kan\r\n\r\ndat is toch lastig op een DVD :):p;):D[/QUOTE]\r\n\r\nhahaha leuk grapjas;)\r\n\r\ndubbelzijdig printen is wel mooi meegenomen en nee niet voor dvd:p Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2010 [QUOTE=Niekie30;507069]Ik heb die MP640. Voorzien van Wifi, dus overal waar stroom en bereik is kan je printen. CD\'s DvD\'s gaat ook perfect en zelfs dubbelzijdig printen kan, als je hem wat ruim neerzet.\r\nIk ben er in elk geval zeer tervreden over.\r\nEnig minpunt..... Hij start wat slower op dan m\'n oude HP printertje.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nhartelijk dank voor deze informatie,welke CD/DVD printers zouden beter zijn die van HP of Canon?,het nadeel van HP printers is dat die inktpatronen zo duur zijn,navullen ben ik niet zo\'n voorstander van. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2010 [QUOTE=passiepas;507096]hartelijk dank voor deze informatie,welke CD/DVD printers zouden beter zijn die van HP of Canon?,het nadeel van HP printers is dat die inktpatronen zo duur zijn,navullen ben ik niet zo\'n voorstander van.[/QUOTE]\r\n\r\nIn een test van een \"concurerent\" computerblad (pcm) las ik een poosje geleden een test van o.a. mijn cannon en daar kwam hij heel goed uit de bus. Ik dacht zelfs beste koop. Ik heb toen ook gelet op de kosten per afdruk en die waren zeker aan de lage kant. (\"ons bent zunnig\" )\r\n\r\nOp deze link [url]http://www.pcmweb.nl/hardware_subcategorie.jsp?id=137&view=null&m=null&d=null&r=null&start=0[/url] kan je de diverse printers bekijken en uitzoeken welke vwb kosten bij het afdrukken de beste score heeft. \r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2010 [QUOTE=Niekie30;507188]In een test van een \"concurerent\" computerblad (pcm) las ik een poosje geleden een test van o.a. mijn cannon en daar kwam hij heel goed uit de bus. Ik dacht zelfs beste koop. Ik heb toen ook gelet op de kosten per afdruk en die waren zeker aan de lage kant. (\"ons bent zunnig\" )\r\n\r\nOp deze link [url]http://www.pcmweb.nl/hardware_subcategorie.jsp?id=137&view=null&m=null&d=null&r=null&start=0[/url] kan je de diverse printers bekijken en uitzoeken welke vwb kosten bij het afdrukken de beste score heeft. \r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nBedankt voor deze tip Niek,ik zal het eens gaan lezen.\r\n\r\nEen kennis heeft ook een CD/DVD all in one printer van Canon,ook een MP alleen de cijfers weet ik niet maar die is al een paar jaar oud en die is er ook heel dik tevreden over.\r\n\r\nAls ik binnenkort een nieuwe printer ga kopen wordt het denk ik wel die MP 640 alleen de prijs is mij wat te hoog. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2010 De pluspunten van die printer zien er goed uit alleen die minpunt wat minder\n\nPluspunten\n\n+ snel met uitstekende afdrukkwaliteit\n+ fijne bediening\n+ automatische duplex unit aanwezig\n\nMinpunten\n\n- witte vlakken kennnen een hele lichte rode kleurzweem\n\nHeb jij dat ook bij je printer van die lichtrode kleurzweem?\n\nIk vindt het wel lastig dat er veel inktpatronen in zitten en maakt deze printer ook veel lawaai of juist niet? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2010 [QUOTE=passiepas;507252]De pluspunten van die printer zien er goed uit alleen die minpunt wat minder\r\n\r\nPluspunten\r\n\r\n+ snel met uitstekende afdrukkwaliteit\r\n+ fijne bediening\r\n+ automatische duplex unit aanwezig\r\n\r\nMinpunten\r\n\r\n- witte vlakken kennnen een hele lichte rode kleurzweem\r\n\r\nHeb jij dat ook bij je printer van die lichtrode kleurzweem?\r\n\r\nIk vindt het wel lastig dat er veel inktpatronen in zitten en maakt deze printer ook veel lawaai of juist niet?[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb hem pas een paar weken. Heb nog geen roze vlekken gezien. En inderdaad ik geloof 5 patronen, maar hij geeft bij elke printopdracht (zo gewenst) een keurig schermpje van hoe vol ze allemaal zijn. Je hoeft er dus steeds maar 1 of 2 tegelijk aan te schaffen. Ik heb nog geen idee wat ze kosten overigens. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2010 [QUOTE=Niekie30;507321]Ik heb hem pas een paar weken. Heb nog geen roze vlekken gezien. En inderdaad ik geloof 5 patronen, maar hij geeft bij elke printopdracht (zo gewenst) een keurig schermpje van hoe vol ze allemaal zijn. Je hoeft er dus steeds maar 1 of 2 tegelijk aan te schaffen. Ik heb nog geen idee wat ze kosten overigens.[/QUOTE]\r\n\r\nOke dat is mooi en hoe zit dat met het lawaai,maakt hij dat ook of valt het mee? verder even geen vragen meer Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2010 Ik vind het lawaai niet opvallend hard, maar hij staat bij mij onder in de kast.\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen