Ga naar inhoud

Age of Empires II grafisch probleem

Aanbevolen berichten

[QUOTE=ajaxh00lig4n;506947]Hallo,\r\n\r\nIk heb jaren Age of Empires II gespeeld op windows xp, sinds maandje of 2 heb ik nu vista, maar als ik nu Age of Empires online met mijn maat wil spelen, is het gras paars, en het water ook paars.\r\n\r\nIemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?\r\n\r\n\r\nAlvast bedankt![/QUOTE]\r\n\r\nNieuwste videodriver voor jouw grafische kaart downloaden en installeren.
Link naar reactie
het is vista ik ben antie vista :P dus dat is het koop windows 7 ;)\r\n\r\ngehhe\r\n\r\nmm heb je al geprobeert spel overnieuw te instaleren of zo\r\nkan een bug zijn van het spel heb je genoeg ram op je pc zo dat hij het kan laden \r\nxp heeft minder nodig dan vista dus miss heb je geen ram meer over ?\r\nmist je geen andere computer er bij heb gekocht geen idee van hoeveel je ram is \r\nvista gebruikt ongeveer 1gb ram zonder dat je wat aan doen ben\r\nen als je dan spelletje opstart dan heb die ongeveer ook 200mb ram of zo nodig om de plaatjes en weergaven mooi te maken d8 ik dat het zo werkt
Link naar reactie
[quote=ajaxh00lig4n;507267]Kan zijn, maar de ene keer zijn de kleuren wel goed en de andere keer niet. Is er geen vista patch ofso?[/quote]\n\nDat doet \'ie bij mij ook. Het wordt overigens wel erger als je een keer via vanuit de game terug naar Windows gaat. Ik vermoed dat het iets met kleurdieptes te maken heeft, de meeste oude games zijn 16-bit gewend en hebben wat moeite met de huidige 32-bit kleurdiepte. Bij DOS-games zag ik dat in WinXP ook nog wel eens.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...