Anoniem2 Geplaatst: 12 januari 2010 Delen Geplaatst: 12 januari 2010 Hallo,\r\n\r\nIk heb jaren Age of Empires II gespeeld op windows xp, sinds maandje of 2 heb ik nu vista, maar als ik nu Age of Empires online met mijn maat wil spelen, is het gras paars, en het water ook paars.\r\n\r\nIemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?\r\n\r\n\r\nAlvast bedankt! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2010 [QUOTE=ajaxh00lig4n;506947]Hallo,\r\n\r\nIk heb jaren Age of Empires II gespeeld op windows xp, sinds maandje of 2 heb ik nu vista, maar als ik nu Age of Empires online met mijn maat wil spelen, is het gras paars, en het water ook paars.\r\n\r\nIemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?\r\n\r\n\r\nAlvast bedankt![/QUOTE]\r\n\r\nNieuwste videodriver voor jouw grafische kaart downloaden en installeren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2010 Heb de nieuwste gedownload voor de Ati radeon hd 4800 series maar nog steeds hetzelfde probleem. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2010 Kan ook zijn dat de game gewoon te oud is, ik zie dar effect ook bij oudere games (Diablo 2, C&C Red Alert, dat soort spul) dat de kleuren soms niet kloppen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2010 Kan zijn, maar de ene keer zijn de kleuren wel goed en de andere keer niet. Is er geen vista patch ofso? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2010 Monitor is hoogstens 2 jaar oud, zo\'n plug en play ding van dell Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2010 [QUOTE=ajaxh00lig4n;507267]Kan zijn, maar de ene keer zijn de kleuren wel goed en de andere keer niet. Is er geen vista patch ofso?[/QUOTE]\r\n\r\nNee, is er niet, logisch ook voor een spel van zoveel jaren oud..... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2010 Nou het volgende rare, op de laptop van mn zusje (ook vista) doet hij het wel gewoon normaal. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2010 Tja, als ik met mn vriend online wil en hij gaat op mn laptop en ik op mn eige pc en dan tegenelkaar dus dat gaat niet Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2010 het is vista ik ben antie vista :P dus dat is het koop windows 7 ;)\r\n\r\ngehhe\r\n\r\nmm heb je al geprobeert spel overnieuw te instaleren of zo\r\nkan een bug zijn van het spel heb je genoeg ram op je pc zo dat hij het kan laden \r\nxp heeft minder nodig dan vista dus miss heb je geen ram meer over ?\r\nmist je geen andere computer er bij heb gekocht geen idee van hoeveel je ram is \r\nvista gebruikt ongeveer 1gb ram zonder dat je wat aan doen ben\r\nen als je dan spelletje opstart dan heb die ongeveer ook 200mb ram of zo nodig om de plaatjes en weergaven mooi te maken d8 ik dat het zo werkt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2010 4gb ram ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2010 [quote=ajaxh00lig4n;507267]Kan zijn, maar de ene keer zijn de kleuren wel goed en de andere keer niet. Is er geen vista patch ofso?[/quote]\n\nDat doet \'ie bij mij ook. Het wordt overigens wel erger als je een keer via vanuit de game terug naar Windows gaat. Ik vermoed dat het iets met kleurdieptes te maken heeft, de meeste oude games zijn 16-bit gewend en hebben wat moeite met de huidige 32-bit kleurdiepte. Bij DOS-games zag ik dat in WinXP ook nog wel eens. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2010 En als ik bij beeldscherminstellingen het op 16-bit instel? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen