Ga naar inhoud

Instellingen accu

Aanbevolen berichten

Toen ik mijn laptop opstartte vroeg de computer of ik mijn accu instellingen wou wijzigen: de accu maar tot 80% opladen, dit zou namelijk de levensduur van de accu verlengen. Heb ik dus maar gedaan, maar nu kan ik nergens vinden waar ik het weer terug kan veranderen naar 100%. \r\nIk heb overal in configuratiescherm gezocht, maar kan het nergens vinden. Het staat namelijk ook niet bij \'Energiebeheer\'. Ook al in de manuel van mijn laptop gezocht, maar daar staat het ook nergens en ook nergens in de help. \r\n\r\nHeeft misschien iemand enig idee waar ik dit weer kan vinden??
Link naar reactie
[QUOTE=Roosje009;506865]Toen ik mijn laptop opstartte vroeg de computer of ik mijn accu instellingen wou wijzigen: de accu maar tot 80% opladen, dit zou namelijk de levensduur van de accu verlengen. Heb ik dus maar gedaan, maar nu kan ik nergens vinden waar ik het weer terug kan veranderen naar 100%. \r\nIk heb overal in configuratiescherm gezocht, maar kan het nergens vinden. Het staat namelijk ook niet bij \'Energiebeheer\'. Ook al in de manuel van mijn laptop gezocht, maar daar staat het ook nergens en ook nergens in de help. \r\n\r\nHeeft misschien iemand enig idee waar ik dit weer kan vinden??[/QUOTE]\r\n\r\nHmmm ik vermoed in de bios. \r\n\r\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Roosje009;507316]Het is een Samsung X420 \r\n\r\nDankje[/QUOTE]\r\n\r\nIk kan er ook inderdaad niets over vinden om dat weer op 100% te zetten, maar hieronder is de link naar de samsung site waar je elke vraag kunt stellen.\r\n\r\nIn de bios is overigens wel de optie om de battery te calibreren. Dit duurt ongeveer 4 tot 5 uur. De batterij wordt dan geheel leeg getrokken.\r\nMogelijk dat je daarna opnieuw die vraag over 80% krijgt en hem met nee kan beantwoorden.\r\n\r\n\r\n[url]http://www.samsung.com/nl/support/search/supportSearchResultView.do?group=&group_cd=&type=&type_cd=&subtype=&subtype_cd=&model_nm=x420&dType=&mType=&model_cd=&menu=faqs&menuLink=%2Fsupport%2Ffaqs%2FsupportFaqList.do&prd_ia_cd=&disp_nm=X420-JA01[/url]\r\n\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...