Ga naar inhoud

wel goede verbinding met usb/router geen inte

Anoniem2

Aanbevolen berichten

geachte bezoeker dit is mijn probleem,:\r\n\r\nik heb een desktop XP met een usb verbinding naar een router. de computer geeft aan een verbinding te hebben met de router, en de tijd dat er al verbinding is. volgens mij is er dus een verbinding met internet mogelijk, lijkt mij\r\n\r\neen enkele keer kan ik via internet explorer de startpagina openen, maar 99 van de 100 keer geeft de pc aan dat de startpagina niet geopend kan worden. dit terwijl de verbinding tussen pc en router wel gewoon te zien is op de pc, en goed werkt.\r\n\r\nik krijg dit niet verholpen en weet niet waar het aan ligt.\r\n\r\nkan iemand mij helpen.\r\n\r\nbij voorbaat dank.\r\n\r\naanvullende info de router is van sitecom een wl582 300n internet verbinding via Ziggo
Link naar reactie
Probeer eens een ander draadloos kanaal in te stellen. Meestal werkt kanaal 5 of 11 wel. Dit kun je doen in de router. Ga naar een commandprompt. Start / typ [B]cmd[/B] in het invoerveldje en druk op Enter.\n\nVervolgens [B] ipconfig[/B] en weer op enter\n\nOnthou het IP adres achter default gateway of Standaard Gateway. \n\nOpen een internet browser en typ het IP adres van de gateway achter http:// in de adresbalk. \n\nNu kun je inloggen met de juiste gegevens en de instellingen aanpassen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...