Anoniem2 Geplaatst: 11 januari 2010 Delen Geplaatst: 11 januari 2010 geachte bezoeker dit is mijn probleem,:\r\n\r\nik heb een desktop XP met een usb verbinding naar een router. de computer geeft aan een verbinding te hebben met de router, en de tijd dat er al verbinding is. volgens mij is er dus een verbinding met internet mogelijk, lijkt mij\r\n\r\neen enkele keer kan ik via internet explorer de startpagina openen, maar 99 van de 100 keer geeft de pc aan dat de startpagina niet geopend kan worden. dit terwijl de verbinding tussen pc en router wel gewoon te zien is op de pc, en goed werkt.\r\n\r\nik krijg dit niet verholpen en weet niet waar het aan ligt.\r\n\r\nkan iemand mij helpen.\r\n\r\nbij voorbaat dank.\r\n\r\naanvullende info de router is van sitecom een wl582 300n internet verbinding via Ziggo Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2010 [QUOTE]met een usb verbinding [/QUOTE] draadloos dus, met een USB-ontvanger?\nIs dat altijd zo geweest? Nog nooit op internet geweest? \nAl geprobeerd, stroom router 10 minuten er af, driver USB-ontvanger vernieuwd (driver op Ziggo CDtje kan brak zijn)? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2010 Probeer eens een ander draadloos kanaal in te stellen. Meestal werkt kanaal 5 of 11 wel. Dit kun je doen in de router. Ga naar een commandprompt. Start / typ [B]cmd[/B] in het invoerveldje en druk op Enter.\n\nVervolgens [B] ipconfig[/B] en weer op enter\n\nOnthou het IP adres achter default gateway of Standaard Gateway. \n\nOpen een internet browser en typ het IP adres van de gateway achter http:// in de adresbalk. \n\nNu kun je inloggen met de juiste gegevens en de instellingen aanpassen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen