Ga naar inhoud

Laptop Bouwen

Aanbevolen berichten

Ik wil een laptop bouwen. Maar ik weet niet waar ik moet kijken.\r\nNatuurlijk moet de laptop niet teveel kosten, maar hij moet ook snel zijn:eek:!\r\neen paar eisen:\r\nintel core i7 met moederbord\r\nminstens 1500mb videokaart\r\n1gbit/100mbit netwerkkaart\r\n>500 gb harde schijf. Of is dit een gewone 3.5 inch harde schijf?\r\nVoeding:confused:\r\nvoor het ramgeheugen ga ik maar naar een of andere winkel, dat weet ik wel te vinden. \r\nDit allemaal in een goedgekoeld kastje stoppen, met minimaal 18 inch en natuurlijk energieslurpend\r\nMaximale kosten: 2000 eurotjes\r\nWaar kan ik dit vinden?\r\nEn natuurlijk moet het allemaal wel in die laptop passen, niet dat je onderaan nog een paar harde schijven hebt hangen en wat kabeltjes van de usbpoorten naar het moederboard.\r\nGroet,\r\nTristan
Link naar reactie
[QUOTE=tristandb;506529]\r\nNatuurlijk moet de laptop niet teveel kosten, maar hij moet ook snel zijn:eek:!\r\nmet minimaal 18 inch en natuurlijk energieslurpend\r\nMaximale kosten: 2000 eurotjes\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nBegrijp niet zo veel van je tekst. Niet te veel kosten; maximaal euro 2000 :s\r\n\"Natuurlijk energieslurpend\"; en ik dacht dat we juist probeerden om wat energiebewuster te worden :(
Link naar reactie
Natuurlijk niet energieslurpend. Maar zou dit voor 2000 euro lukken of heb ik dan wel hele slechte onderdelen.\r\n[QUOTE]Laptop Bouwen overlaten aan de fabrikant\r\n\r\nbijvoorbeeld hier [url]http://www.xxodd.nl/[/url][/QUOTE]\r\nIk wil niet veel zeggen, maar de mensen hier rekenen ze voor 16gb ram meer als 720 euro en hier hebben ze ook geen laptops
Link naar reactie
:rolleyes:Lolz, uit de onderdelen van verschillende laptopfabrikanten zelf een behuizing samenstellen?\r\n\r\nTristandb, lees die site eens goed dan zie je dat het ONDERDELEN zijn van behuizingen en geen complete behuizingen.\r\nDe site is bedoeld om beschadigde kappen te vervangen, niet om een behuizing mee samen te stellen.\r\nDus geen huppakee ;)\r\n\r\nNeem de raad aan van de andere forummers hier, zij hebben er echt ervaring mee.....
Link naar reactie
[quote=tristandb;506537]Natuurlijk niet energieslurpend. Maar zou dit voor 2000 euro lukken of heb ik dan wel hele slechte onderdelen.\n\nIk wil niet veel zeggen, maar de mensen hier rekenen ze voor 16gb ram meer als 720 euro en hier hebben ze ook geen laptops[/quote]\n\nAllereerst - zestien GB is voor een desktop al volslagen overbodig, laat staan voor een laptop.\n\nMaar dacht jij nou echt dat ze voor de lol zulke dure onderdelen gebruiken in een laptop? Heb je ooit eens wat laptop onderdelen gezien? Bijna alles is volledig custom made voor laptops, dus kleiner, compacter, zuiniger. De geheugenmodules zijn kleiner en zuiniger, de processoren zijn speciaal voor laptops ontworpen, en laten we vooral ook even negeren dat een high-end videokaart op zich al groter is dan menig laptop.\n\nEven heel simpel gesteld - als je een laptop wilt, dan koop je die, kant en klaar, bij om het even welke elektronicazaak. Als je iets wilt waar je zelf aan kan sleutelen, dan koop je een desktop. Die twee sluiten elkaar uit, zo simpel is het.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...