Ga naar inhoud

Blue Screen, vlak voor opnieuw opstarten.

Aanbevolen berichten

Hallo,\n\nIk heb nu 2 keer een Blue Screen gehad. Ik weet niet of ik het vaker heb gehad omdat ik meestal wegloop als mijn pc aan het afsluiten is. \n\nNu heb ik mijn pc opnieuw op moeten starten. Dus via Windows -> Afsluiten -> Opnieuw Opstarten. Als hij dan bezig is met afsluiten (Je ziet staan Afsluiten ...) komt hij vlak daarna met een Blue Screen waarop ik nog net iets kon lezen over een geheugen dump.\n\nVervolgens als mijn pc opnieuw is opgestart krijg ik de volgende melding na het laden van mijn bureaublad:\nWindows is verkeerd afgesloten. (Of iets in die richting)\n[QUOTE]Probleemhandtekening:\n Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen\n Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.768.3\n Landinstelling-id: 1043\n\nAanvullende informatie over dit probleem:\n BCCode: fe\n BCP1: 00000008\n BCP2: 00000006\n BCP3: 00000006\n BCP4: 87A02D88\n OS Version: 6_1_7600\n Service Pack: 0_0\n Product: 768_1\n\nBestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:\n C:\\Windows\\Minidump\\011010-17986-01.dmp\n C:\\Users\\Juriën\\AppData\\Local\\temp\\WER-38735-0.sysdata.xml\n\nLees de onlineprivacyverklaring:\n [url]http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0413[/url]\n\nAls de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:\n C:\\Windows\\system32\\nl-NL\\erofflps.txt\n[/QUOTE]\n\nWat kan hier de oorzaak van zijn? En is dit erg? Kan ik dit oplossen?\n\nAlvast bedankt!\n\nOja, ik heb Windows 7 Home Premium 32 Bit.
Link naar reactie
[QUOTE=MalamuteBew;506522]Hallo,\r\n\r\nIk heb nu 2 keer een Blue Screen gehad. Ik weet niet of ik het vaker heb gehad omdat ik meestal wegloop als mijn pc aan het afsluiten is. \r\n\r\nNu heb ik mijn pc opnieuw op moeten starten. Dus via Windows -> Afsluiten -> Opnieuw Opstarten. Als hij dan bezig is met afsluiten (Je ziet staan Afsluiten ...) komt hij vlak daarna met een Blue Screen waarop ik nog net iets kon lezen over een geheugen dump.\r\n\r\nVervolgens als mijn pc opnieuw is opgestart krijg ik de volgende melding na het laden van mijn bureaublad:\r\nWindows is verkeerd afgesloten. (Of iets in die richting)\r\n\r\n\r\nWat kan hier de oorzaak van zijn? En is dit erg? Kan ik dit oplossen?\r\n\r\nAlvast bedankt!\r\n\r\nOja, ik heb Windows 7 Home Premium 32 Bit.[/QUOTE]\r\n\r\nAls je na het opstarten even rechtsklikt op deze computer dan > eigenschappen, daarna >geavanceerd, dan de >opstart en herstel instellingen kiest en daar even het vinkje weghaalt bij \"de computer automatisch opstarten .......\" Blijft het blauwe scherm zichbaar en kan je diverse foutcodes uitlezen. Soms geven deze met googlen een deel van de oplossing.\r\n\r\nAls je win 7 op een wat ouder systeem hebt gezet, vermoed ik dat het een driver probleem is van één van de onderdelen van je pc. Als de pc nieuw is zou ik er toch even mee terug gaan, omdat BSD\'s (Bleu Sreen of Death) vaak naar mankerende hardware verwijzen.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;506598]Als je na het opstarten even rechtsklikt op deze computer dan > eigenschappen, daarna >geavanceerd, dan de >opstart en herstel instellingen kiest en daar even het vinkje weghaalt bij \"de computer automatisch opstarten .......\" Blijft het blauwe scherm zichbaar en kan je diverse foutcodes uitlezen. Soms geven deze met googlen een deel van de oplossing.\n\nAls je win 7 op een wat ouder systeem hebt gezet, vermoed ik dat het een driver probleem is van één van de onderdelen van je pc. Als de pc nieuw is zou ik er toch even mee terug gaan, omdat BSD\'s (Bleu Sreen of Death) vaak naar mankerende hardware verwijzen.\n\nNiek[/QUOTE]\nHet gekke is dat ik dit alleen heb als ik mijn systeem opnieuw opstart, niet als ik hem alleen afsluit. Ik de \"truc\" die je hierboven beschrijft ook eens proberen en de codes opschrijven.\n\nIk heb net een nieuw systeem, nu 3/4 maanden oud.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...