Anoniem2 Geplaatst: 9 januari 2010 Delen Geplaatst: 9 januari 2010 Hey hallo,oo\r\n\r\nIk heb hier een Ubuntu LAPTOP met ubuntu besturingssysteem en hij wil niet met internet verbinden er zit standaard firefox op en de internet configuratie kun je ip,subnet mask,gateway,wachtwoord invoeren maar het lukt niet, kunnen jullie mij helpen????\r\n\r\nAlvast bedankt:confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2010 Zeker draadloos? Het kan zijn dat de Linux kernel de draadloze drivers mist, mocht de fabrikant geen Linux driver leveren voor de draadloze kaart, installeer dan Ndiswrapper (even zoeken in het software centrum of synaptic) en gebruik dan de Windows driver voor de draadloze kaart. Zo met het mogelijk zijn draadloos internet te krijgen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2010 Vraag verplaatst naar Linux forum, en de andere verwijderd. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2010 Kan ik ook windows 7 via de usb stick over ubuntu heen zetten zo ja loopt het dan niet vast?\r\nwant ik weet niet hoe ej met ubuntu de gegevens kan bekijken !! alvast bedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2010 Windows kan tegenwoordig geïnstalleerd worden van de USB stick en instructies daarvoor zijn wel ergens op het internet te vinden. Zorg er wel voor dat de laptop over 2GB RAM beschikt om Windows 7 Premium wat soepeler te laten draaien.\r\nWelke gegevens wil je dan bekijken? Met bestandsbeheer kun je bij de bestanden op de schijf komen. Ubuntu bevat als het goed is programma\'s om bij archieven te komen anders even de zoekfunctie in het software centrum of synaptic gebruiken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2010 rechts boven in kan je selecteren hoe je wilt verbinden met internet staat dat aan? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2010 ja dat staat aan en ik heb ook alles handmatig ingevuld dus dat is geen probleem en hij herkent mijn router ook wel dus verbinding maken kan wel Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen