Anoniem2 Geplaatst: 9 januari 2010 Delen Geplaatst: 9 januari 2010 Hoi,\r\n\r\nIk wil een Ipod Touch 8GB 3G aanschaffen maar heb een paar vraagjes. :confused:\r\n1) Zitten er luidspeakers in zodat ik zonder oortjes kan luisteren naar muziek?\r\n2) Kan ik gewoon van internet gratis muziek downloaden en op de Ipod zetten?\r\n3) Waar kan ik de Ipod het beste kopen?\r\n\r\nAlvast bedankt :) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2010 1 ja je hebt speakers erin gebouwd dat is geen probleem\r\n2 nee je kunt niet downloaden totdat je het jailbreakt maar als het downloadt je kan hem erop zetten maar je kan het niet zien in je muziek knop maar wel in systeemgeheugen en vanaf daar openen.\r\n3 maakt niet uit\r\n\r\nen trouwens je kan het jailbreake maar met een nadeel dus vergeet 2 ook Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2010 Ik neem aan dat je gewoon gedownloade mp3\'s er in moet kunnen zetten? Als dat niet zonder omweg werkt lijkt het me een vrij kansloos apparaat... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2010 ja das waar je kan het alleen via itunes maar dan moet je de muziek bewaren in een map en niet verplaatse anders moet je ze opnieuw toevoegen in de bibliotheek van itunes.\r\n\r\nik denk dat foobar me fout heeft begrepen.\r\nik bedoelde dat je mp3 tjes via itunes normaal kan zetten maar mitchellspenk vroeg of je het netzoals in een harde schijf zet knippe en plakken dat manier werkt niet maar wel dat je gedownooade mp3\'jes gewoon erop kan zetten via itunes Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2010 Dus het is zeg maar zo?\r\n\r\nInternet -> gratis MP3tjes downloaden -> in itunes zetten -> en via itunes in me Ipod zetten?\r\n\r\nDus dat is 100% gratis? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2010 ja juist dat is gratis\r\nhet moet ook zo zijn anders is het natuurlijk een kansloos apparaat Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2010 [QUOTE=omed4life;506425]ja juist dat is gratis\r\nhet moet ook zo zijn anders is het natuurlijk een kansloos apparaat[/QUOTE]\r\n\r\nDan weet ik wat me tedoen staat :cool: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen