Ga naar inhoud

Ipod Touch 8GB 3G

Aanbevolen berichten

Hoi,\r\n\r\nIk wil een Ipod Touch 8GB 3G aanschaffen maar heb een paar vraagjes. :confused:\r\n1) Zitten er luidspeakers in zodat ik zonder oortjes kan luisteren naar muziek?\r\n2) Kan ik gewoon van internet gratis muziek downloaden en op de Ipod zetten?\r\n3) Waar kan ik de Ipod het beste kopen?\r\n\r\nAlvast bedankt :)
Link naar reactie
1 ja je hebt speakers erin gebouwd dat is geen probleem\r\n2 nee je kunt niet downloaden totdat je het jailbreakt maar als het downloadt je kan hem erop zetten maar je kan het niet zien in je muziek knop maar wel in systeemgeheugen en vanaf daar openen.\r\n3 maakt niet uit\r\n\r\nen trouwens je kan het jailbreake maar met een nadeel dus vergeet 2 ook
Link naar reactie
ja das waar je kan het alleen via itunes maar dan moet je de muziek bewaren in een map en niet verplaatse anders moet je ze opnieuw toevoegen in de bibliotheek van itunes.\r\n\r\nik denk dat foobar me fout heeft begrepen.\r\nik bedoelde dat je mp3 tjes via itunes normaal kan zetten maar mitchellspenk vroeg of je het netzoals in een harde schijf zet knippe en plakken dat manier werkt niet maar wel dat je gedownooade mp3\'jes gewoon erop kan zetten via itunes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...