Anoniem2 Geplaatst: 9 januari 2010 Delen Geplaatst: 9 januari 2010 Hallo,\r\n\r\nIk heb een vraagje over browsers.\r\nOp het ogenblik heb ik I.E. op mijn pc staan.\r\nNu wil ik weleens een andere browser proberen b.v Google Chrome\r\nKan ik die gewoon instaleren naast I.E.,dus 2 browsers op mijn pc?\r\n\r\nGroet\r\njohan2 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2010 Je kunt ze gewoon installeren. Chrome, Firefox, IE, etc. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2010 Yep, geen probleem. Is zelfs handig want je kunt in de anderen de Favorieten importeren die je nu in IE gebruikt. Op deze wijze heb ik zelf al enkele jaren Firefox portable erbij staan op de pc. Heel handig om zo nu en dan eens wat uit te proberen.\r\nOf om langzamerhand als standaard te gaan verkiezen want die IE8 is echt bagger. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2010 Google chrome wordt nu trouwens steeds in de reclame gezet (bij bushokjes) en banners.\r\nIk persoonlijk vond chrome maar niks, had \'m er meteen afge*likkerd.\r\nFirefox werkt snel, maar ik vind IE persoonlijk uiteindelijk toch het beste, omdat het gewoon goed werkt en oud en betrouwbaar is. Alleen is IE wat langzamer met pagina\'s laden, maar het opstarten is in 1 oogknipper, terwijl Firefox (bij mij) er wel een aantal seconden over doet.\r\nEn apple Safari werkt prima.\r\n\r\nEn het is trouwens zelfs handig om meerder browsers te hebben.\r\nMijn pc was namelkijk een keer besmet geraakt. Het had er zelfs voor gezorgt dat ik via IE niet meer het internet op kon, gelukkig had ik een dag ervoor nog Safari geinstalleerd en kon \'t web op.\r\nIk moest \'t web namelijk op, om een virus scanner op mn pc te installeren, waarbij ik internet nodig had.\r\nIk had wel een virus scanner, alleen was dat een trial versie en die probeerde ik steeds uptedaten, maar hij kon (zogenaamd) geen verbinging met de update server maken(internet deed het trouwens gewoon wel), waardoor ik dus niet goed beschermd was. Ik zal maar niet vertellen welke scanner \'t was.\r\n\r\nSorry dat \'t zo\'n lang verhaal is geworden, maar uiteindelijk komt \'t er op neer dat het dus kan en \'t zwelfs handg is om \'n tweede of derde etc. browser te hebben, zoals al eerder door Obelix71 en BlackTiger is verteld. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2010 Yep, inderdaad. Na lang gebruik IE6 (ondanks alle hoon die je op forums las) toch maar FF portable geprobeerd en er bij gebleven. In IE6 staat een zooi Favorieten; maar in FF portable staan een paar die ik daadwerkelijk gebruik in de toolbar. En FF heeft aardige add-ons Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2010 IE6, dat is oud.\r\nIE8 is al lang uit en werkt beter en sneller. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2010 ik gebruikt ook gewoon IE en firefox. Firefox gebruik ik vaker want daar kan je ook plug-ins voor gebruiken. En das wel zo handig. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2010 Mijn voorkeur gaat toch echt uit naar Google Chrome en Firefox. IE is echt helemaal onderaan het lijstje.\n\nGoogle Chrome wordt alleen maar beter ervaar ik zo.\nFirefox werkt lekker en is geweldig met de add-ons.\nInternet Explorer heb ik het niet echt mee. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2010 [I]Ik vind Internet Explorer, en dan specifiek versie 8, een belachelijk slecht product en heb deze dan ook meteen een enkeltje \'Delete\' gegeven.\r\n\r\nNu gebruik ik Apple Safari, want van alle browsers vind ik die de beste. Mozilla Firefox en Google Chrome zijn qua besturing en beveiliging even goed als Apple Safari, maar ik verkies Apple Safari omdat die een lekker strakke, simpele vormgeving heeft.[/I] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2010 Ik heb op mijn PC nog steeds IE staan maar ik gebruik zelf alleen maar Firefox, het is snel, veilig en je kunt het makkelijk aanpassen aan je eigen wensen.\nBTW: het is wel handig om twee browsers te hebben, zeker als je websites maakt enz... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen