Anoniem2 Geplaatst: 9 januari 2010 Delen Geplaatst: 9 januari 2010 ik heb een 2e hand laptop gekocht en nu wil ik graag de naam van de moderator veranderen cq verwijderen.\r\ndat is voor een heel groot deel gelukt, maar in mijn dokumenten blijft staan c:gebruikers/naam oude moderator.\r\nik werk met windows7 home.\r\nalvast bedankt voor het meedenken Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2010 Als je het gebruikersaccount via de \'normale weg\' verwijderd hebt (dus via het configuratiescherm enzo), dan kun je die map in C:\\Users gewoon weggooien. Windows bewaart die voor het geval je vergeten bent een backup te maken, maar als je niets meer hoeft uit die map kan \'ie gewoon weg. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2010 wanneer ik dat doe, dan gaat ie 100 gig of zo weggooien.\r\ndat kan nooit goed zijn Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2010 Waarom kan dat nooit goed zijn? Heb je alle bestanden in die map van de oude moderator verwijderd (handmatig)?\nJe kunt via de verkenner (rechtermuisknop, eigenschappen) de grootte van de betreffende map opvragen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2010 [QUOTE=Obelix71;506390]Waarom kan dat nooit goed zijn? Heb je alle bestanden in die map van de oude moderator verwijderd (handmatig)?\r\nJe kunt via de verkenner (rechtermuisknop, eigenschappen) de grootte van de betreffende map opvragen.[/QUOTE]\r\n\r\nMaak een nieuwe gebruiker aan met administrator rechten. (je eigen naam bijv.) en log met die naam in. Verwijder daarna de oude gebruiker via >Start >configuratiescherm > gebruiker accounts. Normaal krijg je dan de vraag of je de bestanden van die oude gebruiker ook wilt verwijderen. Zeg daar ja. Mocht dit niet willen lukken, log dan in onder veilige modus (F8 drukken, vlak voor de opstart van windows) en log in als administrator, Probeer daarna nogmaals de mappen van de oude gebruiker weg te gooien. \r\nHet kan zijn, dat je de admin eerst schrijf rechten moet geven op bepaalde mappen daar, omdat de oude gebruiker die map als \"persoonlijke\" map heeft aangemaakt. \r\n\r\nSucces.\r\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2010 Wanneer ik de man c:gebruikers/oude naam wil verwijderen, dan zegt hij:\r\nweet u zeker dat u deze map (en dan verschijnt mijn naam) wil verwijderen.\r\ner zitten 8000 bestanden in, dus ik denk dat ik dan mijn eigen account aan het verwijderen ben. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2010 Geef die map even een andere naam, herstart je pc en kijk dan of je je eigen spullen nog gewoon hebt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2010 Dat kun je toch heel snel/simpel zelf controleren? Gebruik de verkenner en kijk wat je tegenkomt in die map (herken je het?, datum?, etc.). Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2010 [QUOTE=Obelix71;506429]Dat kun je toch heel snel/simpel zelf controleren? Gebruik de verkenner en kijk wat je tegenkomt in die map (herken je het?, datum?, etc.).[/QUOTE]\r\n\r\nGelezen het probleem heeft de vraagsteller bij het ingebruiknemen, geen nieuwe gebruiker aangemaakt, maar de naam van de oude gebruiker gewijzigd. In dat geval staan inderdaad jou bestanden daar.\r\nWindows regelt dit wel netjes, alleen als je op de schijf gaat kijken, staan de bestanden van Nieuwe Gebruiker, gewoon in een map met de naam van de oude gebruiker. Dat is erg verwarrend.\r\n\r\nMaak een nieuw account aan. Log 1 keer in met die nieuwe gebruiker, zodat alle mappen worden aangemaakt. Log daarna in als \"vorige\" gebruiker en kopieer alles naar de mappen van je nieuwe account. Verwijder daarna het oude account, met mappen.\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2010 de laatste tip heeft gewerkt.\r\n\r\ndank jullie allemaal voor jullie reaktie Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen