Anoniem2 Geplaatst: 9 januari 2010 Delen Geplaatst: 9 januari 2010 Hallo\r\n\r\nIk zit met een probleem\r\nAls ik een koptelefoon in de output doe aan de voorkant valt het geluid uit de achter output weg.\r\n\r\nAls ik bij afspeel aparaten kijk zie ik zowel de voorkant als achterkant (audio)\r\n\r\nAls ik dan achterkant als standaard instel doet die het en valt voor weg...\r\nALs ik dan voorkant instel als standaard dan doet die het en valt achter weer weg...\r\n\r\nHoe kan ik ze nu alle 2 tegelijk gebruiken?\r\nMet Windows XP wou dit, nu heb ik Windows 7\r\n\r\nWie heeft een tip of zie ik gewoon een klein vinkje of wat dan ook over het hoofd\r\n\r\nGroet Roy Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2010 [QUOTE=stemvantwente;506278]Hallo\r\n\r\nIk zit met een probleem\r\nAls ik een koptelefoon in de output doe aan de voorkant valt het geluid uit de achter output weg.\r\n\r\nAls ik bij afspeel aparaten kijk zie ik zowel de voorkant als achterkant (audio)\r\n\r\nAls ik dan achterkant als standaard instel doet die het en valt voor weg...\r\nALs ik dan voorkant instel als standaard dan doet die het en valt achter weer weg...\r\n\r\nHoe kan ik ze nu alle 2 tegelijk gebruiken?\r\nMet Windows XP wou dit, nu heb ik Windows 7\r\n\r\nWie heeft een tip of zie ik gewoon een klein vinkje of wat dan ook over het hoofd\r\n\r\nGroet Roy[/QUOTE]\r\n\r\nZe moeten het inprincipe beiden kunnen doen en dat zal ergens verstop zitten in de instellingen van je geluidskaart of je geluidschip, danwel de software daarvoor. Vaak heb je dan een extra icoon op je werkbalk (naast je luidsprekertje) waar je dat in kunt stellen.\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2010 Ja dat klopt\r\nMaar volgens de fabrikant is dit dus niet nodig omdat ik nu Windows 7 draai\r\nen dus geen software voor Windows 7 beschikbaar is\r\n\r\n\r\nGroet Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen