Anoniem2 Geplaatst: 9 januari 2010 Delen Geplaatst: 9 januari 2010 Hoi, \r\nIk heb de volgende bestanden om mijn pc staan van een film \r\n\r\nBup Ifo en Vob..\r\n\r\nDeze bestanden zitten in 1 film, \r\nNu wil ik deze film omzetten naar Divx en dan opslaan om mijn USB stick om af te spelen, In mijn divx player. \r\n\r\nWeet iemand hoe ik eenvoudig deze files kan omzetten. Of welk Programma ik nodig heb. \r\n\r\nalvast bedankt voor de info Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2010 Dat zijn DVD bestanden.\nKijk eens op [URL=\"http://www.weethet.nl/dutch/video_divx_ripdvdintro.php\"]deze pagina[/URL]. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2010 download formatfactory 2.20 (gratis) hiermee kun je veel doen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2010 handbrake.fr\n\nGratis converter voor perfect resultaat. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen