Ga naar inhoud

Iemand die gebruik maakt van WBFS manager?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • 1 jaar later...
Da\'s heel erg eenvoudig, ik zat er eerst ook even naar te kijken een paar maanden terug.\r\n\r\nWBFS manager starten, aan de ene kant hang je de hd met alle game backups.\r\nAan de andere kant de lege HD.\r\nStart nu WBFS manager en bovenin laadt je de schijf met de backups.\r\nKijk dan eens helemaal onderin WBFS manager, daar staat een klein pijltje met \"schijf naar schijf\", als je daar op klikt schuift een venster open aan de onderkant, daar kun je de tweede schijf in laden en op die manier dus alles kopiëren.
Link naar reactie
Wel heel goed op letten dat je de juiste driveletter gebruikt.\nHet is mij wel eens overkomen dat ik de verkeerde had waardoor het fout liep, alles weg.\nMaar gelukkig een goede backup achter de hand.\n\nAls je veel heen en weer kopieert kan het makkelijk fot gaan.\nEr is nu ook een versie 4, maar bij mij wil die er niet op, ik heb nog 3.\n\nEen nadeel is ook dat Windows steeds aangeeft dat je de HD moet formatteren.\nMoet je goed op letten om het niet te doen.\n\nBij het gebruik van WBFS doe je dat eenmalig voor de bewuste schijf met WBFS, daarna de melding dus negeren.\n\nIk heb er nu 200 spellekes op staan, op een externe HD van 1 TB en is nog niet half vol geloof ik. :p\nHier ook een kopie van op een andere externe HD, je moet er niet aan denken dat het fout gaat, al zijn de meeste dingen totaal niet belangrijk.\n\nGoh, nog geen negatieve reacties zie ik? :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...