Anoniem2 Geplaatst: 4 januari 2009 Delen Geplaatst: 4 januari 2009 Hallo allemaal.\r\n\r\nIk heb eigelijk een probleem met cd\'s te detecteren hij deed het eerst prima.\r\nMaar nu als ik de cd erin duw start hij niet meer op. Heel erg raar. P.S. er staat bij apparaat beheer een geel uitroepteken voor. Ik klik dan rechter muisknop en dan oplossingen zoeken maar hij vind niks. Heeft iemand een oplossing voor mij? hopelijk alvast bedankt. Merk PC Windows vista home premium. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2010 @rageier; je stelt je vraag in het topic van iemand anders. Open even een eigen vraag.\n\nJe zult vermoedelijk op zoek moeten naar de juiste driver van je cd-speler en die (opnieuw) installeren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 juni 2012 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2012 voor de gene die dit leest, mijn cd drive werkt niet meer!\r\nsoms wel en soms niet.\r\nik heb overal gekeken en niks helpt!!\r\n\r\nmijn laptop:\r\nacer aspire 7520\r\n harde schijf : 30 gb\r\nD : 50 gb\r\n(zo heet dat schijf)\r\nNVIDIA GeForce 7000m\r\nhelp me a.u.b. \r\nik zi maar opgeschept met een stapel cds,films,muziekcds\r\nbedankt voor het lezen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 juni 2012 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2012 voor de gene die dit leest, mijn cd drive werkt niet meer!\r\nsoms wel en soms niet.\r\nik heb overal gekeken en niks helpt!!\r\n\r\nmijn laptop:\r\nacer aspire 7520\r\nharde schijf : 30 gb\r\nD : 50 gb\r\n(zo heet dat schijf)\r\nNVIDIA GeForce 7000m\r\nhelp me a.u.b. \r\nik zi maar opgeschept met een stapel cds,films,muziekcds\r\nbedankt voor het lezen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 juni 2012 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2012 Dit topic is meer dan een jaar oud! Je kan beter een nieuwe beginnen ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 juni 2012 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2012 hoe dan?\r\n\r\n .......... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 juni 2012 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2012 hoe dan ?\r\n[B]:\'([/B] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 juni 2012 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2012 p.s. ik kijk morgen wel naar de berichten Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen