Anoniem2 Geplaatst: 8 januari 2010 Delen Geplaatst: 8 januari 2010 Hoi, als ik muziek van mijn laptop afspeel op mijn home cinemaset gaat dat geweldig totdat ik de laptop aansluit op de oplader/stroom. Grote ruis en storing niet meer om aan te horen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2010 Da\'s een apart verhaal. Heb je de stroomkabel en geluidskabel toevallig vlak naast elkaar liggen? Dan kan het zijn dat het magnetisch veld van de stroomkabel het geluidssignaal stoort.\n\nAls dat niet zo is, moet je de adapter eens in een geaard stopcontact steken (vermits je een geaarde adapter hebt natuurlijk) om te zien of dat iets oplevert. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2010 Hoi de kabels liggen niet naast elkaar, ik heb het nog even geprobeerd en ik heb een geaarde adapter en hij was in een geaard stopkontakt gestoken Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2010 Klinkt als een ouderwets audio probleem: een aardlus. \nIk ga dat niet helemaal uitleggen maar de oplossing daarvoor is:\n- of je haalt de antennekabel, scart en of HDMI kabel uit de stereoset.\n- of je gebruikt een [B][U][COLOR=\"Black\"][U]NIET[/U][/COLOR][/U][/B] geaard stopkontakt (sorry FooBar) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen