Anoniem2 Geplaatst: 8 januari 2010 Delen Geplaatst: 8 januari 2010 Hallo,\r\n\r\nWie weet waar je tegen betaling films kunt downloaden, ook recente films? En ook op een dvd branden? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2010 SBS heeft enige tijd geleden een video-on-demand dienst gelanceerd. Ben even de naam kwijt, maar is wel via de SBS-website te vinden. Of je die op dvd kunt branden weet ik niet, maar dat zal daar vast te vinden zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2010 Effe googlen en je vindt er tientalen ,bij veamer kun je ook downloaden [url]http://www.veamer.nl/[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2010 Ah, Veamer. Die bedoelde ik. :) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2010 [quote=FooBar;505951]SBS heeft enige tijd geleden een video-on-demand dienst gelanceerd. Ben even de naam kwijt, maar is wel via de SBS-website te vinden. Of je die op dvd kunt branden weet ik niet, maar dat zal daar vast te vinden zijn.[/quote]\nIk dacht dat je die zelfs met een dvd recorder bij de tv niet kunt opnemen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2010 Heb de site bekeken. Is niet wat ik zoek, wil het echt zelf op dvd kunnen opnemen. Kan hier dus wel maar dan zijn ze wel erg duur. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2010 Is er ook zo\'n site die je in het buiteland kunt gebruiken, veamer doet dat niet. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen