Anoniem2 Geplaatst: 7 januari 2010 Delen Geplaatst: 7 januari 2010 [FONT=\"Comic Sans MS\"]Hoi allemaal,\r\nIk heb in mei 2009 een hp pavilion laptop gekocht. Nu sluit deze sinds enkele weken vanzelf af. Als ik hem dan opnieuw opstart begint ie met windows hervatten, maar vaak sluit hij dan weer af.\r\nAls ik dan een minuut of 10 wacht gaat t wel weer goed. De medewerkers van HP weten niet wat dit kan zijn en ik kan de laptop wel opsturen zodat hij nagekeken wordt, maar dit gaat minstens 5 weken duren.\r\n\r\nWeet iemand wat dit kan zijn? Het heeft niks met slaapstand te maken, ook niet met een thermische beveiliging of iets dergelijks.\r\n\r\nHet valt wel op, dat op het moment dat de laptop af gaat sluiten, er behoorlijk veel herrie uit de laptop komt.\r\n\r\nGroetjes\r\nlinnepinneke[/FONT] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2010 [QUOTE=Linnepinneke;505885][FONT=\"Comic Sans MS\"]Hoi allemaal,\r\nIk heb in mei 2009 een hp pavilion laptop gekocht. Nu sluit deze sinds enkele weken vanzelf af. Als ik hem dan opnieuw opstart begint ie met windows hervatten, maar vaak sluit hij dan weer af.\r\nAls ik dan een minuut of 10 wacht gaat t wel weer goed. De medewerkers van HP weten niet wat dit kan zijn en ik kan de laptop wel opsturen zodat hij nagekeken wordt, maar dit gaat minstens 5 weken duren.\r\n\r\nWeet iemand wat dit kan zijn? Het heeft niks met slaapstand te maken, ook niet met een thermische beveiliging of iets dergelijks.\r\n\r\nHet valt wel op, dat op het moment dat de laptop af gaat sluiten, er behoorlijk veel herrie uit de laptop komt.\r\n\r\nGroetjes\r\nlinnepinneke[/FONT][/QUOTE]\r\n\r\nJe kan wel voorkomen dat de laptop opnieuw opstart na een fout. Je krijgt dan een blauw scherm met een aantal meldingen die soms iets zeggen over de oorzaak.\r\nKlik rechts op Kies Kies tabblad \r\nKies Haal het vinkje weg bij .\r\n\r\nAls het probleem niet is ontstaan, nadat je er iets nieuws aan hebt gehangen zoals bijvoorbeeld een printer of webcam dan zou ik dit eerst even doen. \r\nMet de foutcodes kan je zoeken op i-net of je print het scherm en je gaat ermee naar HP.\r\nIk neem aan dat je nog garantie hebt, dus ik zou hem goed laten nakijken, ook als je hem dan 5 weken mist.\r\nDe kans dat je hier langer van last houdt is zeker rieel. De kans dat er iets mis is met de hardware (geheugen of moederbord bijv) is eveneens aannemelijk, maar hoeft niet zo te zijn.\r\n\r\nSucces Niek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2010 Je hebt nu nog garantie op de laptop, dus gebruik van maken. Dan maar 5 weken kwijt. Straks is de garantieperiode voorbij en loop je het risico dat je moet gaan betalen voor reparatie. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen