Ga naar inhoud

probleem met pdf bestand

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Als ik een bepaald PDF bestand wil openen krijg ik de volgende mededeling:\r\n================================================\r\nProbleemhandtekening:\r\n Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH\r\n Naam van de toepassing: AcroRd32.exe\r\n Versie van toepassing: 9.2.0.124\r\n Tijdstempel van toepassing: 4ac7307c\r\n Naam van foutmodule: MakeAccessible.api\r\n Versie van foutmodule: 9.2.0.124\r\n Tijdstempel van foutmodule: 4ac71bf1\r\n Uitzonderingscode: c0000005\r\n Uitzonderingsmarge: 0004cb74\r\n Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.768.3\r\n Landinstelling-id: 1043\r\n Aanvullende informatie 1: 0a9e\r\n Aanvullende informatie 2: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789\r\n Aanvullende informatie 3: 0a9e\r\n Aanvullende informatie 4: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789\r\n\r\nLees de onlineprivacyverklaring:\r\n [url]http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0413[/url]\r\n\r\nAls de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:\r\n C:\\Windows\\system32\\nl-NL\\erofflps.txt\r\n======================================\r\nWeet iemand wat hier aan de hand is en hoe ik het kan oplossen?
Link naar reactie
Hi,\r\n\r\nMogelijk is het bestand inderdaad beschadigd.\r\nRepair-progs zijn te krijgen, maar niet als freeware.\r\n\r\nJe kunt eens onderstaande link proberen.\r\nMen repareert er on-line.\r\nBestand uploaden; wat zaken instellen en opnieuw opslaan.\r\n\r\nEerlijk is eerlijk: heb het niet geprobeerd. [COLOR=\"Blue\"][SIZE=\"1\"](Heb geen beschadigd bestand).[/SIZE][/COLOR]\r\n\r\nLink: [url]https://www.pdf-tools.com/osa/repair.aspx[/url]\r\n\r\nJeep;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...