Anoniem2 Geplaatst: 7 januari 2010 Delen Geplaatst: 7 januari 2010 hallo :eek:\r\n\r\nzou iemand mij kunne helpe.\r\nik heb geen geluid meer.\r\nik denk dat er iets verwijderd is.\r\nmaar me computer geeft geen foutmeldinge of andere dinge aan.\r\nkan het iets met de driver te maken hebbe?\r\nheeft iemand een link waar ik die dan kan download.\r\nik heb een K9MM-V moederbord.\r\n\r\nmet vriendelijke groete;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2010 Je hebt niet perongeluk iets op \'mute\' gezet ?\r\neven alle regelaars controleren.\r\n\r\nEn anders even je geluidsdrivers deinstalleren en er opnieuw opzetten.\r\n10 min werk maar loopt dan vaak al weer goed.\r\n\r\n\r\nGrzz Michael Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2010 Meestal zit er een blauwe \"Fn\" knop op je toetsenbord. Probeer die is in combinatie met een luidspeaker symbool. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2010 ik ben niet de slimste met computers :p\r\nde geluid regelaars heb ik gecontoleerd (denk ik) \r\nen wat is de makelijkste manier om de geluid drivers er af en er op te zette?\r\nsorry voor die domme vraage ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2010 Als je [I]rechts[/I]-klikt op dat luidspreker-symbooltje en kiest voor \"[I]Volumeregeling openen[/I]\", staat er daar dan ergens een vinkje bij \"[I]Dempen[/I]\" ?\n\nIn apparaatbeheer, is daar een (gele of rode) melding te zien ?\n(rechtsklik op \"[I]Deze computer[/I]\", en kies \"[I]Beheren - Apparaatbeheer[/I]\")\n\nWeet je zeker dat je boxen werken ? \nTrek de plug naar de PC er eens een keer uit, en stop hem weer terug. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen