Anoniem2 Geplaatst: 6 januari 2010 Delen Geplaatst: 6 januari 2010 hallo allemaal ik heb een probleempje met de hdd schijfen \r\n\r\ntoen ik de pc kreeg zat er windows startracker op aleen sat was ene andere taal \r\ndus ik wou de gewone xp er opzette maar dat wou die niet dus ik heb een gewone hard disc gehaald en daar doe ik het nu me aleen ik wil tog die sata schijfen aan de praat krijgen want dat heeft meer geheugen ik ben net beetje met pc aan het knutselen een vriend van mij had het over een bios maar ik snap er niks van \r\nmijn moederboord is asus a8v deluxe \r\nik heb de driver gedownload die ik op de floppy moest zette dat pakte hij niet en \r\nvraagt nu om de proper boot device aleen ik zit al uren op internet te zoeken aleen ik kan niks vinde zou iemand mij graag wille helpe alfast bedankt :) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2010 Spellingcontrole ook nog niet geinstalleerd? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2010 [QUOTE=Edmoor;505710]Spellingcontrole ook nog niet geinstalleerd?[/QUOTE]\r\n\r\nIk denk het niet, maar we zijn niet allen even goed in Nederlanse taal toch?. Maar ik ben met je eens, hij had beter zijn best kunnen doen.:)\r\n\r\nSata drivers installeer je gewoonlijk tegelijk met windowsXP.\r\nDe werkwijze: \r\nJe backupt de belangrijke data.\r\nJe stelt in de bios ( - te bereiken via DEL, F1, of F2 afhankelijk van type moederbord - bij het opstarten in de drukken) in dat je vanaf CDrom wilt opstarten. \r\nJe plaatst de winxp cd en de floppy met de satadrivers. Je start opnieuw op en drukt, als dat onderin beeld gevraagd wordt F6. \r\nNa even zal er gevraagd worden of je de sata drivers wilt installeren. Je kiest daarvoor door de gevraagde letter in te typen en je ziet de drivers in een schermpje. Kies die en met Enter of OK ga je weer verder.\r\nDe sata schijven mag je van te voren aansluiten of later, dat maakt niet uit. Als je XP op de sata schijf wilt zetten, moet deze aangesloten zijn natuurlijk.\r\n\r\nSucces. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2010 dank je wel maar het gaat hier tog om de pc niet om te typfouten mijn spelling is zwak kan ik ook niks aan doen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2010 [QUOTE=ali-can;505904]dank je wel maar het gaat hier tog om de pc niet om te typfouten mijn spelling is zwak kan ik ook niks aan doen[/QUOTE]\r\n\r\nGeeft ook niets. Mijn oudste zoon in woordblind, dus ik begrijp wat je bedoelt.\r\nMijn opmerking was een reactie op het berichtje van Edmoor:)\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen