Anoniem2 Geplaatst: 6 januari 2010 Delen Geplaatst: 6 januari 2010 Hallo!\r\n\r\nOm iets te downloaden moet ik een bepaald programma instellen.\r\nNou vraagt dit programma om de nieuwsgroepserver van mijn provider. Dit is gelukt.\r\nOnderaan staat echter de providergebruikersnaam en het wachtwoord. Nou is mijn vraag: waar kan ik die vinden? Ik heb werkelijk geen idee..\r\n\r\nMvg,\r\nNick Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2010 Dat zul je na moeten gaan bij je provider...\nMogelijk gewoon het emailadres van je provider en bijbehorend wachtwoord. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2010 als ik naar ziggo ga (wat nu dus home is geworden) kan ik ook een normaal account aanmaken. Er staat dan ook duidelijk bij: Dit is NIET je e-mail adres van ziggo.\r\n\r\nMaar wij hebben volgens mij nog een @home adres. Tegenwoordig is het ziggo, hoe moet dat dan? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2010 [quote=nickhosperss;505688]Hallo!\n\nOm iets te downloaden moet ik een bepaald programma instellen.\nNou vraagt dit programma om de nieuwsgroepserver van mijn provider. Dit is gelukt.\nOnderaan staat echter de providergebruikersnaam en het wachtwoord. Nou is mijn vraag: waar kan ik die vinden? Ik heb werkelijk geen idee..\n\nMvg,\nNick[/quote]\n\nDe providergebruikersnaam en wachtwoord vul je alleen in als je een payserver hebt. Dat hoeft niet als je Ziggo gebruikt. Dus gewoon blanco laten in de newsgrabber. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2010 [QUOTE=reintje;505719]De providergebruikersnaam en wachtwoord vul je alleen in als je een payserver hebt. Dat hoeft niet als je Ziggo gebruikt. Dus gewoon blanco laten in de newsgrabber.[/QUOTE]\r\n\r\nJawel, dat moet bij Ziggo wel.... Heeft te maken met de \'counter\' die meeloopt voor jouw datalimiet.\r\n\r\nDe instellingen zijn makkelijk;\r\n\r\nHeb je een Ziggo emailadres, dan is de server [B]news.ziggo.nl[/B]\r\nHeb je een @home emailadres, dan is de server [B]news.home.nl[/B]\r\nHeb je een quicknet emailadres, dan is de server [B]news.quicknet.nl[/B]\r\n\r\nBij de gebruikersnaam vul je je [B]emailadres [/B]in en bij het wachtwoord hetzelfde wachtwoord als die je gebruikt voor de email. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2010 [quote]Heb je een Ziggo emailadres, dan is de server news.ziggo.nl\r\nHeb je een @home emailadres, dan is de server news.home.nl[/quote]\r\nDeze mag je ook omwisselen. Deze beide hostnamen verwijzen namelijk naar hetzelfde ip adres.\r\nAlleen die van quicknet is anders en moet je dus echt zo gebruiken, omdat die naar de newsserver van multikabel verwijst.\r\n\r\nHet is echter wel een stuk gemakkelijker te onthouden zoals QPC het uitlegt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2010 [quote]Jawel, dat moet bij Ziggo wel.... Heeft te maken met de \'counter\' die meeloopt voor jouw datalimiet.[/quote]verhip... heb al jaren een payserver, dus nu maar even de nieuwsserver van @home ingeschakeld en krijg zonder gebruikersnaam en wachtwoord inderdaad geen toegang tot de server... en datalimiet? Wist helemaal niet dat ik dat had...:$\n\n-edit- hang van het abbo af, maar ik heb inderdaad nu een datalimiet... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2010 Hou die payserver maar erbij want de Ziggo newsserver is wel goed, maar de retentie is niet echt lang.;)\r\nEn inderdaad die downloadlimiet. Die zit er alleen niet op bij het duurste abbo. En 50 gig limiet heb je zo weggedownload. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen