Ga naar inhoud

Vraagje Inlog+WW

Aanbevolen berichten

Hallo!\r\n\r\nOm iets te downloaden moet ik een bepaald programma instellen.\r\nNou vraagt dit programma om de nieuwsgroepserver van mijn provider. Dit is gelukt.\r\nOnderaan staat echter de providergebruikersnaam en het wachtwoord. Nou is mijn vraag: waar kan ik die vinden? Ik heb werkelijk geen idee..\r\n\r\nMvg,\r\nNick
Link naar reactie
[quote=nickhosperss;505688]Hallo!\n\nOm iets te downloaden moet ik een bepaald programma instellen.\nNou vraagt dit programma om de nieuwsgroepserver van mijn provider. Dit is gelukt.\nOnderaan staat echter de providergebruikersnaam en het wachtwoord. Nou is mijn vraag: waar kan ik die vinden? Ik heb werkelijk geen idee..\n\nMvg,\nNick[/quote]\n\nDe providergebruikersnaam en wachtwoord vul je alleen in als je een payserver hebt. Dat hoeft niet als je Ziggo gebruikt. Dus gewoon blanco laten in de newsgrabber.
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;505719]De providergebruikersnaam en wachtwoord vul je alleen in als je een payserver hebt. Dat hoeft niet als je Ziggo gebruikt. Dus gewoon blanco laten in de newsgrabber.[/QUOTE]\r\n\r\nJawel, dat moet bij Ziggo wel.... Heeft te maken met de \'counter\' die meeloopt voor jouw datalimiet.\r\n\r\nDe instellingen zijn makkelijk;\r\n\r\nHeb je een Ziggo emailadres, dan is de server [B]news.ziggo.nl[/B]\r\nHeb je een @home emailadres, dan is de server [B]news.home.nl[/B]\r\nHeb je een quicknet emailadres, dan is de server [B]news.quicknet.nl[/B]\r\n\r\nBij de gebruikersnaam vul je je [B]emailadres [/B]in en bij het wachtwoord hetzelfde wachtwoord als die je gebruikt voor de email.
Link naar reactie
[quote]Heb je een Ziggo emailadres, dan is de server news.ziggo.nl\r\nHeb je een @home emailadres, dan is de server news.home.nl[/quote]\r\nDeze mag je ook omwisselen. Deze beide hostnamen verwijzen namelijk naar hetzelfde ip adres.\r\nAlleen die van quicknet is anders en moet je dus echt zo gebruiken, omdat die naar de newsserver van multikabel verwijst.\r\n\r\nHet is echter wel een stuk gemakkelijker te onthouden zoals QPC het uitlegt.
Link naar reactie
[quote]Jawel, dat moet bij Ziggo wel.... Heeft te maken met de \'counter\' die meeloopt voor jouw datalimiet.[/quote]verhip... heb al jaren een payserver, dus nu maar even de nieuwsserver van @home ingeschakeld en krijg zonder gebruikersnaam en wachtwoord inderdaad geen toegang tot de server... en datalimiet? Wist helemaal niet dat ik dat had...:$\n\n-edit- hang van het abbo af, maar ik heb inderdaad nu een datalimiet...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...