Ga naar inhoud

dvd's branden

Aanbevolen berichten

goeiemiddag/avond,\n\nik heb een klein vraagje want ik kom er zelf op moment niet achter,\n\nik heb een film gedownload en zou hem graag op een dvd zetten, ik heb een dvd+RW. \nnou was ik vanmiddag sporten en zij een vriend dat je geen avi files op je dvd moet zetten want dan speelt ie niet af... is dat zo?? zoja wat zou ik dan moeten doen zodat het werkt. ik weet dat je het moet converteren maar naar wat :S?? \n\np.s weten jullie misschien ook een goed programma om dvd\'s te branden waar je ook een menu bij kan maken enzo?\n\n\nik hoop dat iemand kan helpen :D\n\nBvd\n\nRicardo.
Link naar reactie
  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Klopt, je moet er een DVD-video van maken. Een redelijk brandprogramma zoals het welbekende Nero heeft hier mogelijkheden voor. Zelfs Win7 kan \'t zonder aanvullende software met behulp van \"Windows Dvd branden\". Beide kunnen ook menu\'s toevoegen.\n\nAls je iets gratis wilt (als je bijvoorbeeld geen Nero of Win7 hebt), dan moet je eens kijken naar het uitstekende programma DVD Flick. Dat biedt je tevens de mogelijkheid om apart gedownloade ondertiteling aan de film toe te voegen.
Link naar reactie
[QUOTE=bloodkill;505610]waarom dan als ik vragen mag? ik kan toch nero downloaden op the pirate bay...??\r\n\r\ngrtz[/QUOTE]\r\n\r\nWaarom zou je? Ik zie niet in waarom je iets illegaal wil doen als er ook gratis (legale) alternatieven beschikbaar zijn.\r\n\r\nDaarbij is Nero helemaal niet zo\'n geweldig programma. Veel te veel functies die je helemaal niet nodig hebt, maar wel een hoop schijfruimte in beslag nemen.\r\nDaarbij, als je ondertiteling er bij wilt branden, dan kom je sowieso toch weer bij DVD Flick uit. Ik geloof namelijk niet dat Nero dat kan.
Link naar reactie
aaaah oke vandaar, nja illegaal maak me niey uit ?? wat zouden de risicos ervan zijn dan? \n\nen ok veel opties hoeft voor mij niet echt, het moet wel simpel blijven, ik ga die dvd flick eens bekijken, en ik hoef niet persee ondertiteling erbij te branden want die zit er al in, ik wil alleen een menu maken voordat je met de film begint.. :P\n\ngrtz,\n\np.s ty voor de help ;)
Link naar reactie
kan iemand mij misschien verder helpen :D??\n\nik heb hier dvd+RW en wil der een film opschrijven... op de cd staat 4.7GB en als ik hem in de computer doet geeft ie 4.37 GB aan, de film is 4.32 gb dus dat past makkelijk maar zodra ik een film er op wil branden gaat ie eerst een naam verzinnen voor die cd (8 jan 2010) en dan is er nog maar 4.2 gb over op de cd waardoor ik me film er niet meer op kan zetten >.> en ik heb het geprobeerd met 2 dvd\'s maar allebij hebben ze het :S\n\ngrtz
Link naar reactie
zou iemand mij nog eens willen helpen :S, ik heb nu dvd flick om van avi file naar normale file te maken zodat ie op een dvd past. nu heb ik dvd shrink en nero 8. nogwat. ik brand de film met nero via shrink op dvd, en als dat eenmaal klaar is en ik stop hem in de dvd speler dan heb ik maar een deel van de film :S en ik heb het al een paar keer geprobeerd en elke keer weer hetzelfde :S \n\nzou iemand mij kunnen vertellen wat te doen :S ik brand er naar mijn weten audio_ts en video_ts.\n\nalvast bedankt :D\n\ngrtz
Link naar reactie
nja umm zoals je denk ik weet kan je geen avi file op een dvd zetten want dan speelt ie hem niet af op je dvd speler dus dat omzetten van avi naar die andere file (kweet de naam ff niet) . jah ik gebruik eerst shrink om hem te verkleinen, en als je dat gedaan hebt maak je een backup en zodra die dat gedaan heeft kan je via shrink hem branden met nero op dvd. en als dat dan klaar is speelt ie gewoon normaal af in me laptop, maar zodra die in de dvd speler gaat begin ie ergens bij 2 uur 20 minuten.. ipv bij het begin :S\n\ngrtz
Link naar reactie
ik heb nog een vraagje over het betreft dvd\'s branden. alles is gelukt en kheb nergens problemen mee, branden gaat uitstekend alleen ik heb een probleempje met kijken :S\n\nzodra ik hem er in doe is er nix aan de hand, film draait perfect. maar zodra er actie voorkomt dat er wat dingen gaan gebeuren enzo dan begint ie soms te haperen. en dat is elke keer weer zodra er actie in voorkomt. maakt niey uit met welke dvd. ik heb er 5 geprobeerd en elke keer hetzelfde.\n\nhopelijk kan iemand mij helpen.\n\ngrtz
Link naar reactie
[QUOTE=bloodkill;507790]zodra ik hem er in doe is er nix aan de hand, film draait perfect. maar zodra er actie voorkomt dat er wat dingen gaan gebeuren enzo dan begint ie soms te haperen. [/QUOTE]\r\n\r\nIk begrijp het niet. Eerst geef je aan dat de film het perfect doet en daarna dat die hapert :s\r\nWat bedoel je met \'actie\'? Alleen bij actiefilms?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...