Ga naar inhoud

Probleem met office 2007

Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=FooBar;505557]Probeer dan eens of de herstelfunctie soelaas kan bieden. Te vinden in het configuratiescherm onderdeel software, waar je Office ook zou kunnen verwijderen.[/QUOTE]\r\n\r\nja maare als ik het verwijder waar kan ik het dan weer installeren :confused::confused::confused:\r\n\r\np.s. ik ga nu afsluiten\r\n\r\nkom morgen weer!!!
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;505557]Probeer dan eens of de herstelfunctie soelaas kan bieden. Te vinden in het configuratiescherm onderdeel software, waar je Office ook zou kunnen verwijderen.[/QUOTE]\n\nMisschien niet helemaal goed gelezen door TS?\n\nWat FooBar vermoedelijk bedoelt is gebruik te maken van een herstelpunt. Mogelijk dat hierdoor het probleem wordt opgelost.\n\nMij is echter niet duidelijk of je in het begin wel goed met Word hebt kunnen werken. Wat is er veranderd (programma geinstalleerd, gebruiker aangemaakt, .....) vlak voordat je de melding kreeg?
Link naar reactie
[QUOTE=Obelix71;505568]Wat FooBar vermoedelijk bedoelt is gebruik te maken van een herstelpunt. [/QUOTE]\r\nNee, ik heb het over de herstelfunctie van Office, zie screenshot. Screenshot is wel van versie 2010, maar dat doet er verder niet toe, want iets soortgelijks is al zeker sinds office 2000 in iedere versie aanwezig.\r\n[ATTACH]14893[/ATTACH]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...