Anoniem2 Geplaatst: 6 januari 2010 Delen Geplaatst: 6 januari 2010 Hallo, ik ben op zoek naar iemand die op de hoogte is van het programma Pinnacle in de buurt van Diest/Aarschot - ik zoek dus een verdeler/programmeur die mij met mijn problemen met Pinnacle zou kunnen helpen.\r\nBedankt alvast voor een reactie. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2010 Voor de goede orde: dat is in Vlaanderen dus.\n\nOverigens, als je je probleem hier voorlegt kunnen we je mogelijk in de richting van een zelf uit te voeren oplossing leiden... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2010 wat zijn de probleemen mijn broer weet daar volgens mij wel wat van hij had het er wel paar keer over \r\n\r\nbtw broer computer nerd :P (A) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2010 Hay River,\r\nzoals FooBar reeds al zei:\r\nStel je vragen/problemen!\r\nDe meeste hebben al jarenlang ervaring met videomontage progjes!\r\nGrtz line Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2010 Onbegrijpelijk hoe mensen kunnen reageren. \r\n Domme vragen bestaan niet.Wel stomme antwoorden.\r\n Ramon Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen