Ga naar inhoud

Pijltjes toetsen in combinatie met..

Aanbevolen berichten

Goedemiddag,\r\n\r\nIk heb recentelijke een nieuwe laptop aangeschaft, een hp pavilion dv6 (windows 7) maar nu heb ik een probleem.\r\n\r\nIk heb battlefield 2 geïnstalleerd (oud maar mijn favo) maar als ik vlieg bijvoorbeeld. Kan ik niet de pijltjes toetsen tegelijk indrukken met ander knoppen zoals de spatie balk. Dan registreert hij niet de spatiebalk. Het aparte is dat wanneer ik eerst spatie indruk en dan de pijltjes toetsen gebruik het wel werkt.Verder is het wel mogelijk om meerder toetsen tegelijk in te drukken, alleen met de arrow keys gaat het fout. In battlefield 2 zelf kan ik hier nergens instellingen over vinden daarom vroeg ik mij af of iemand weet hoe dit op te lossen is. \r\nMisschien iets met toetsenbord instelling of iets dergelijks.\r\nMet mijn oude pctje had ik hier nooit last van.\r\n\r\nSpecs doen er denk ik niet toe maar toch;\r\nhp pavilion dv6 laptop, 4 gig ram, hd4530 mobility met windows 7.\r\n\r\nMVG\r\nMax
Link naar reactie
Dit is een bekend probleem bij sommige toetsenborden, wat vooral voorkomt in laptops en \'merkloze\' toetsenborden.\n\nOm te besparen op de productiekosten is het toetsenbord niet geavanceerd genoeg om alle mogelijke toetsencombinaties te kunnen maken. Dit is dus een hardwarematige beperking en geen softwarematige beperking en is dus ook niet op te lossen zonder een ander toetsenbord te nemen.\n\nEen workaround kan zijn om de bediening van het spel dusdanig anders te configureren zodat je er geen last van hebt. Of dus een los toetsenbord aan je laptop hangen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...