Anoniem2 Geplaatst: 6 januari 2010 Delen Geplaatst: 6 januari 2010 krijg bij t opstarten het welkoms menu en moet me aanmelden bij windows maar hij meld dan weer automatisch af,zonder dat ik iets doe wil graag de schijf formateren maar weet niet meer hoe dit moest!! wie kan me helpen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2010 nee hij pakt ook geen cd krijg alleen boot device menu op en setup menu[f2] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2010 @Lisa20001: Ik heb even je topictitel aangepast, zodat iets duidelijker is wat je vraag is.\r\nHelp!! Wat nu is niet bepaald veelzeggend ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2010 oke maakt me niet uit alleen mijn computer doet nog niks.... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2010 [QUOTE=lisa20001;505529]oke maakt me niet uit alleen mijn computer doet nog niks....[/QUOTE]\r\n\r\nHoi Lisa\r\nJe moet de pc./laptop eerst vertellen dat tie van cd af moet opstarten. dat moet je doen in de bios van het ding. De bios krijg je te zien als je tijdens het opstarten op of drukt afhankelijk van het merk moederbord of pc. \r\n\r\nBeerje voorzichtig met de bios. Zoek naar de opstart volgorde of de boot sequence. Zet daar de cd drive als eerste boot en de hd als 2e. Daarna dit opstaan met F10 en de cd windows erin. De pc zal opnieuw opstarten en je vragen of je van cd af wilt opstarten. Doe dat en hij begint met de installatie van windows. \r\nJe bent dat wel alle data op je harde schijf kwijt.\r\nJe kan op dezelfde manier ook kiezen voor herstel van de windows installatie dan hou je de meeste oude instellingen en repareert hij windows, als dat nog mogelijk is.\r\n\r\nSucces\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen