Anoniem2 Geplaatst: 6 januari 2010 Delen Geplaatst: 6 januari 2010 Hallo Allemaal!\r\n\r\nVia een klasgenoot van mij heb ik mij laten informeren over downloaden via nieuwsgroepen.\r\nEerst downloade ik gewoon via torrentsites en had ik films van ongeveer 1 Gigabyte. Deze brandde ik gewoon op een rewritable Cd met een capacititeit van 4.7 Gig.\r\n\r\nNou is mijn vraag: wat kan ik heb beste doen om de films toch op tv te kijken? Ik ben van plan dus films te gaan downloaden van 7 t/m 14 Gig, welke Dvd\'s moet ik dan hebben? of zijn er nog andere manieren? \r\n\r\nBij voorbaat dank!\r\nNick Hospers Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2010 [QUOTE=dutch-online;505509]Er zijn 2 formaten DVD , van 4.7 GB en Dual Layers van 8.5 GB voor deze moet je wel een dual layer brander hebben.\r\n\r\n\r\n rewritable,s die zijn er alleen in 4.7 GB[/QUOTE]\r\n\r\nOké bedankt, resten mij nog een klein aantal vragen..\r\n1: Hoe kosten die Dual Layers? (rewritable)\r\n2: Hoe kun je zien of je een dual layer brander hebt?\r\n3: Films van 14 Gig kun je dus simpelweg niet branden?\r\n4: Is er ook een manier om films rechstreeks van je pc op een tv aan te sluiten?\r\n\r\nThx,\r\nNick Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2010 maak er een dvd5 van , past op een 4,7 dvd . dit kan met b.v , clonedvd en dvdfab. \nmeeste films uit nieuwsgroepen zijn al dvd5 , \n[URL]http://www.binaries4all.nl/[/URL]\nwel handige site om te zien hoe alles werkt . Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2010 [QUOTE=tjoekse;505516]maak er een dvd5 van , past op een 4,7 dvd . dit kan met b.v , clonedvd en dvdfab. \r\nmeeste films uit nieuwsgroepen zijn al dvd5 , \r\n[URL]http://www.binaries4all.nl/[/URL]\r\nwel handige site om te zien hoe alles werkt .[/QUOTE]\r\n\r\nIk zoek m\'n films op ftd. en dan in de categorie Hd.. dus dat is geen dvd5..\r\nOf kan ik ze via die programma\'s omzetten? vermindert de kwaliteit dan niet?\r\n\r\nEn 2: is er geen stekker ofzo die ik rechtstreeks via de laptop op een tv kan aansluiten? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2010 [QUOTE=dutch-online;505522]TV Card die zijn er ook in USB uitvoering[/QUOTE]\r\n\r\nIs dat niet veel makkelijker dan alles maar te branden? Dan kan ik gewoon rustig films van 14 gig downloaden toch?.. hoeveel kost zo\'n kabeltje/stick? en hoe gaat het precies in z\'n werk? (moet ik een speciale hebben ofzo?) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2010 [QUOTE=nickhosperss;505525]Is dat niet veel makkelijker dan alles maar te branden? Dan kan ik gewoon rustig films van 14 gig downloaden toch?.. hoeveel kost zo\'n kabeltje/stick? en hoe gaat het precies in z\'n werk? (moet ik een speciale hebben ofzo?)[/QUOTE]\r\n\r\niemand?... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2010 oké, maar ik zoek dus iets, dat als ik een film op de laptop afspeel, dat ik \'t zelfde beeld krijg op de pc, dus een soort van diaspeler van de tv maakt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2010 [QUOTE=dutch-online;505601]dat kan gewoon TV aansluiten op je Laptop.[/QUOTE]\r\n\r\ndan is dat toch gewoon de beste oplossing? waarom zou je dan branden of iets anders moeilijks doen?\r\n\r\nMaar als ik dan Hd quality download, kan ik de kwaliteit dan ook HD naar de tv toe sturen? (hd tv uiteraard) of heb ik daar een speciale kabel voor nodig o.i.d.? Hoe zouden jullie dit doen/wat zijn jullie ervaringen hiermee?\r\n\r\nMvg,\r\nNick Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2010 Als je een laptop hebt kun je die inderdaad het beste direct op de tv aansluiten. Scheelt een hoop gebrand van vanalles en nog wat.\n\nVoor HD kwaliteit heeft je laptop en de tv een HDMI aansluiting nodig. Daartussen gaat natuurlijk een HDMI kabel. Althans, dat is het makkelijkste, want je bent met één kabel klaar.\n\nHeb je dat niet, dan zijn er nog allerlei ander mogelijkheden. Vermeld daarvoor even welke aansluitmogelijkheden je hebt op laptop en tv. Dan kunnen we daaruit wel bepalen wat het beste is voor HD en welke kabels je daarvoor nodig hebt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen