Ga naar inhoud

xfx ati hd4890 installatie

Aanbevolen berichten

beste lezers,\r\n\r\nIk heb onlangs een newe systeem gekocht. Een onderdeel van dit systeem is de xfx ati hd4890. Bij het installeren van de drivers wordt er een optie vermeld dat ik alleen de display drivers hoef te installeren en niet de hele software pakket. \r\n\r\nDit lijkt met behoorlijk handig want die control center van ati neemt behoorlijk wat werkgeheugen in beslag. Mensen nu mijn vraag: Kan ik met de minimale driver installatie zonder probleem gamen? (company of heroes, crysis etc)?\r\n\r\nAlvast bedankt
Link naar reactie
[QUOTE=theguvnor12;505650]Ik heb vista 32 bit en OCZ 3 gig ddr3-1333 werkgeheugen. core i7 920 maar futuremark geeft altijd aan dat het 975 extreme is:s. En mijn ati vid-kaart is 1 gig ddr 5. Het is indd beter gewoon meer werk geheugen er in te doen.[/QUOTE]\r\n\r\nMeer geheugen plaatsen heeft totaal geen nut zolang je met een 32-bit van Windows werkt. Je zal dan toch over moeten stappen op een 64-bit versie.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...