Ga naar inhoud
  • 0

Wat is beter, AVG Free of Panda Cloud? KLAAR!

Anoniem2

Vraag

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
[QUOTE=Gamer1120;505387]Ik heb een aardig slome laptop, en nu wilde ik weten, is AVG Free beter, of Panda Cloud? Voor wie ze beide wil uitproberen: zou ik niet doen, kijk maar op [url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=61820[/url].[/QUOTE]\r\n\r\nZolang je ze maar niet tegelijk uitprobeert ;-)\r\n\r\nAVG Free heb ik zelf verwijderd na een paar keer \'false positive\' en ook het vertragen van de PC (XP). Wat ik over Panda hoor, is ook niet altijd positief.\r\nGebruik momenteel zelf (op een W7 pc) Comodo (firewall en virusscanner). Bevalt vooralsnog prima. En is ook gratis.
Link naar reactie
  • 0
Ik heb panda op mijn laptop met vista en daar ben ik heel tevreden over.\r\n\r\nOp mijn andere computer heb ik windows7 en daarop staat [url]http://www.microsoft.com/netherlands/artikelen/downloads/security_essentials.aspx[/url] deze op.\r\nHier heb ik ook geen problemen mee.\r\n\r\nPanda moet je kopen en de windows kun je gratis krijgen.
Link naar reactie
  • 0
[QUOTE=gompy;505504]Ik heb panda op mijn laptop met vista en daar ben ik heel tevreden over.\r\n\r\nOp mijn andere computer heb ik windows7 en daarop staat [url]http://www.microsoft.com/netherlands/artikelen/downloads/security_essentials.aspx[/url] deze op.\r\nHier heb ik ook geen problemen mee.\r\n\r\nPanda moet je kopen en de windows kun je gratis krijgen.[/QUOTE]\r\n\r\nPanda Cloud is gratis
Link naar reactie
  • 0
[QUOTE=Obelix71;505422]Zolang je ze maar niet tegelijk uitprobeert ;-)\r\n\r\nAVG Free heb ik zelf verwijderd na een paar keer \'false positive\' en ook het vertragen van de PC (XP). Wat ik over Panda hoor, is ook niet altijd positief.\r\nGebruik momenteel zelf (op een W7 pc) Comodo (firewall en virusscanner). Bevalt vooralsnog prima. En is ook gratis.[/QUOTE]\r\n\r\n\'k Heb een review op een filmpjeswebsite gekeken, en als ie een virus alert geeft, opent dat venster aardig sloom. Ik denk dat het je computer heel erg versloomt... Ik ga nu Panda Cloud proberen, hopelijk met resultaat :D.
Link naar reactie
  • 0
[QUOTE=Gamer1120;505604]Panda Cloud is gratis[/QUOTE]\r\n\r\nIk wist niet dat panda cloud gratis is.\r\n\r\nAls ik een virusscan op de computer installeer koop ik hem, want ik heb al een keer AVG gehad en daar had ik veel problemen mee. \r\nAlleen de gratis windows heb ik wel geïnstalleerd, want toen ik de computer met windows7 kocht was er nog geen virusscan van panda voor w7 (waar ik de voorkeur voor heb). En daar heb ik geen problemen mee.
Link naar reactie
  • 0
Ik ken avira wel... dat ding met het parapluutje...\nIk heb boven nog een Win 98 staan met adware etc. Het schijnt dat dat de enige goede virusscan is die met Win 98 werkt... Tnx voor de tip, \'k ga \'m nu downloaden, en \'k zie wel wanneer ik \'m op m\'n Win 98 gebruik. Bytheway, ik heb nu Panda Cloud, en dat bevalt me goed. Veel sneller dan AVG. Ik raad het iedereen aan. EINDE DISCUSSIE!!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...