Anoniem2 Geplaatst: 5 januari 2010 Delen Geplaatst: 5 januari 2010 Beste mede forum mensen.\r\nIk heb zo juist een nieuwe game pc binnen.\r\nMaar nu heb ik dus nog een oude.\r\nIk weet dat het mogelijk is om met 1 beeldscherm tussen de 2 pc\'s te swichen.\r\nMaar kan het ook met monitor/toetsenbord/muis ?\r\n\r\nDus even voor de duidelijk heid. \r\nik wil dus graag met 1 beelscherm / toetsenbord / muis, 2 pc kunnen bedienen.\r\nHet liefst met een soort schakelaar op mijn bureau.\r\n\r\nIk hoop wat van u te horen.\r\nMvg\r\nNick de lange:D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2010 Dat kan heel simpel met behulp van een KVM (Keyboard Video Mouse) switch. Voor een paar tientjes verkrijgbaar bij de computershop of op bijv. Marktplaats. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2010 Inderdaad gewoon met een kvm switch, nou wil het toeval dat ik hier nog een heb die niets ligt te doen. Dus stuur maar even een PB\'tje en we regelen het wel. Het werkt in ieder geval superfijn en handig. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2010 Bedankt voor de hulp, Ik heb servicje een pb\'tje gestuurd, en waarschijnlijk dat ik de kvm swich binnenkort hier heb.\r\n\r\nBedankt!\r\nMvg\r\nNick de lange Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen