Ga naar inhoud

Format Factory

Aanbevolen berichten

Ik heb altijd naar tevredenheid mbv Format Factory muziek geconverteerd; ik heb versie 1.85, maar nu doet hij het niet meer!! Ik heb CCleaner al losgelaten, maar hij doet het nog steeds niet!! Met het downloaden weet ik ook nooit precies of ik het moet openen of opslaan. Ik moet toch downloaden? Wat is het verschil eigenlijk? Heb ik wat verkeerds gedaan bij het downloaden van versie 2.20? Hij geeft nog steeds aan dat er versie 1.85 op staat! Moet ik eerst de oude verwijderen?:confused:
Link naar reactie
Inderdaad het beste om eerst in Configuratiescherm onder Software de oude te verwijderen.\nAls je een nieuwe versie download kun je die het beste eerst op je PC opslaan (even onthouden waar... bureaublad of zo, dan kun je dat bestand na installatie gewoon verwijderen). Als je kiest voor gelijk openen bij aanklikken gaat er makkelijker iets mis tijdens de installatie (ik weet het niet zeker maar vermoed dat zo\'n bestand dan in de tijdelijke bestanden terecht komt.).
Link naar reactie
Hi,\r\n\r\nProbeer eens deze twee:\r\n\r\n[B][COLOR=\"Red\"]Wise Registry Cleaner[/COLOR][/B]\r\nLink: [url]http://download.cnet.com/Wise-Registry-Cleaner/3000-2086_4-10605508.html?tag=mncol[/url]\r\n\r\n[COLOR=\"red\"][B]Wise Disk Cleaner[/B][/COLOR]\r\nLink: [url]http://download.cnet.com/Wise-Disk-Cleaner/3000-2086_4-10613345.html?tag=mncol[/url]\r\n\r\nEerst een [B][COLOR=\"RoyalBlue\"]herstelpunt [/COLOR][/B]maken graag.\r\n\r\nJeep;)
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Hi,\r\n\r\nEn aanvullend op je [COLOR=\"royalblue\"][B]Herstelpunt[/B][/COLOR]-opmerking:\r\nDat doet de computer [COLOR=\"Red\"]bepaald [/COLOR][COLOR=\"Red\"]niet altijd automatisch[/COLOR].\r\nHet kan zo zijn ingesteld, maar dat zou ik zeker controleren.\r\nJe kunt dat ook zelf doen vóór je iets installeert of gewoon één keer per twee of drie dagen.\r\nDat regel je via [B][COLOR=\"RoyalBlue\"]Systeemherstel[/COLOR][/B].\r\nKleine moeite en beter dan op de blaren zitten.\r\n\r\nHeb je je trouwens al afgevraagd [B][COLOR=\"Red\"]waarom [/COLOR][/B]je prog. niet meer werkte?\r\n[I]Ineens zomaar niet meer [/I]geldt eigenlijk alleen voor gloeilampen en vergelijkbare elektrica.\r\n\r\nJeep;)\r\n\r\n[COLOR=\"RoyalBlue\"][SIZE=\"1\"][B]P.S. [COLOR=\"Red\"]CCleaner [/COLOR]ruimt trouwens alleen maar tijdelijke, prullenbak- en anderszins losse bestanden (of resten daarvan) op.\r\nHij zal nooit bestanden met een extensie ([B][COLOR=\"Red\"].[/COLOR][/B]exe; [B][COLOR=\"red\"].[/COLOR][/B]com; [B][COLOR=\"red\"].[/COLOR][/B]doc; [COLOR=\"red\"][B].[/B][/COLOR]MP3; [B][COLOR=\"red\"].[/COLOR][/B]xls; enz.) weggooien.[/B][/SIZE][/COLOR]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...