Ga naar inhoud

inktprobleem HP printer

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb mijn HP C6380 (all in one) één jaar en .. 6 dagen! Nét buiten de garantie dus!:(\r\nIk krijg een foutmelding \"inksystem failure, 0xc19a0023\" . Heeft iemand hier ervaring mee, om dit op te lossen? Alle tips op de HP site al geprobeerd, maar de melding blijft terugkeren! \r\nHELP....!\r\n\r\ngroeten,\r\niko
Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • 4 weken later...
[quote=iko;505293]Hallo,\n \nIk heb mijn HP C6380 (all in one) één jaar en .. 6 dagen! Nét buiten de garantie dus!:(\nIk krijg een foutmelding \"inksystem failure, 0xc19a0023\" . Heeft iemand hier ervaring mee, om dit op te lossen? Alle tips op de HP site al geprobeerd, maar de melding blijft terugkeren! \nHELP....!\n \ngroeten,\niko[/quote]\nAls je zeker weet dat er alleen originele gartridges met originele inkt is gebruikt, kun je inderdaad terug naar de winkelier.\nGeen originele inkt gebruikt of de boel laten verdrogen, dan heb je weinig kans.\nIk heb ook eens een Canonscanner gehad met een vaste kop en losst tankjes.\nToen ik hem kocht was de kop nog goedkoop als er wat aan zou mankeren, 50 piek.\nPaar jaar later nog duurder dan de printer zelf !!!!!!\nGeef mij maar gewone cartridjes met kop.\nKun je redelijk veilig met de inkt experimenteren en als het fout gaat koop je weer nieuwe cartridges.\nIn gebruik wat duurder, maar toch minder zorgen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...