Anoniem2 Geplaatst: 5 januari 2010 Delen Geplaatst: 5 januari 2010 Hallo,\r\n\r\nIk heb mijn HP C6380 (all in one) één jaar en .. 6 dagen! Nét buiten de garantie dus!:(\r\nIk krijg een foutmelding \"inksystem failure, 0xc19a0023\" . Heeft iemand hier ervaring mee, om dit op te lossen? Alle tips op de HP site al geprobeerd, maar de melding blijft terugkeren! \r\nHELP....!\r\n\r\ngroeten,\r\niko Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2010 probeer eens .\n \nstart\nconfiguratiescherm\nsysteembeheer\nservices\nprint spooler , rechts klikken en opnieuw starten . Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2010 Als je je probleem googled dan kom je (na wat zoekwerk) op de HP site uit met hun forum.\r\nHier staan verschillende berichten met hetzelfde probleem! Een oplossing die ik las was de printerkoppen eens goed schoon te maken met alcohol.\r\nMaar ook veel berichten dat het geen al te beste printer is.... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2010 De print spooler was mijn eerste actie, maar helaas!\r\nDe printkop schoonmaken was ook al gebeurd, ook hier helaas...!\r\nDank voor het meedenken! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2010 Hoezo geen garantie meer na 1 jaar en 6 dagen ?\nTerug naar de winkelier en een beroep doen op de 2 jaar Europese Garantie voor de printer of de wettelijke 2 jaar gebruikers-genot.\nSucces Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2010 [quote=iko;505293]Hallo,\n \nIk heb mijn HP C6380 (all in one) één jaar en .. 6 dagen! Nét buiten de garantie dus!:(\nIk krijg een foutmelding \"inksystem failure, 0xc19a0023\" . Heeft iemand hier ervaring mee, om dit op te lossen? Alle tips op de HP site al geprobeerd, maar de melding blijft terugkeren! \nHELP....!\n \ngroeten,\niko[/quote]\nAls je zeker weet dat er alleen originele gartridges met originele inkt is gebruikt, kun je inderdaad terug naar de winkelier.\nGeen originele inkt gebruikt of de boel laten verdrogen, dan heb je weinig kans.\nIk heb ook eens een Canonscanner gehad met een vaste kop en losst tankjes.\nToen ik hem kocht was de kop nog goedkoop als er wat aan zou mankeren, 50 piek.\nPaar jaar later nog duurder dan de printer zelf !!!!!!\nGeef mij maar gewone cartridjes met kop.\nKun je redelijk veilig met de inkt experimenteren en als het fout gaat koop je weer nieuwe cartridges.\nIn gebruik wat duurder, maar toch minder zorgen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen