Anoniem2 Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Presario CQ61-240ed \r\n \r\nartikelnummer\r\n10022236 \r\n \r\n533,- \r\nProcessor Intel® Pentium® Dual-Core T4300 2x 2,10 GHz \r\nBesturingssoftware Legitieme Windows Vista® Home Premium \r\nBeeldscherm 15,6 inch Breedbeeld (1366 x 768) \r\nGeheugen 4 GB DDR2 \r\nHarde schijf 500 GB \r\nCD / DVD - Speler DVD±ReWriter, dual layer en LightScribe \r\nDraadloos a/b/g \r\nVideokaart NVIDIA GeForce G 103M , tot 512 MB \r\nGewicht 2.7 Kg \r\nAccucapaciteit 6 Cells \r\nFabrieksgarantie 1 jaar pickup & return \r\nMerk HP \r\nType Cq61-240Ed \r\n \r\n\r\n\r\nDe 15,6-inch Compaq Presario CQ61 met legitieme Windows Vista® Home Premium brengt de veelzijdige en productieve mogelijkheden van een notebook binnen uw bereik. \r\n\r\nKlassieke stijl\r\nDeze elegante, dunne 15,6-inch, Compaq Presario notebook met een 16:9 scherm heeft een uniek Imprint design in glanzend zwart dat uitstekend past bij de stijlvolle vorm en de praktische functionaliteit. \r\n\r\nEssentiële kenmerken\r\nEen gebruiksvriendelijke notebook met alle functionaliteit die nodig is voor zakelijke en persoonlijke productiviteit, inclusief een standaard toetsenbord met numerieke toetsen en een LED-scherm. \r\n\r\nBetaalbare kwaliteit\r\nDe Compaq Presario CQ61 is ontworpen met de juiste set kenmerken voor een gunstige prijs en biedt compromisloze veelzijdigheid en kwaliteit.\r\n\r\nOf zou ik voor 45 euro meer beter deze kunnen kopen:\r\n \r\n \r\n \r\n \r\nartikelnummer\r\n10021597 \r\n \r\n579,- \r\n Processor Intel® Pentium® Dual-Core T4300 2x 2,10 GHz \r\nBesturingssoftware Legitieme Windows® 7 Home Premium \r\nBeeldscherm 15,6 inch Breedbeeld (1366 x 768) \r\nScherm LED, 16:9, Glare Type \r\nGeheugen 4 GB DDR2 \r\nHarde schijf 500 GB SATA \r\nCD / DVD - Speler DVD±ReWriter, dual layer \r\nDraadloos 300 Mbps Draft-N 2.0 (802.11b/g/n) \r\nVideokaart NVIDIA G102 , 512 MB \r\nGewicht 2.6 Kg \r\nAccucapaciteit 6 Cells \r\nFabrieksgarantie 2 jaar pickup & return \r\nMerk Asus \r\nType K50IN Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Asus is kwalitatief beter dan HP, maar wat wil je er eigenlijk mee?\r\n\r\nVoor dat geld is er nog wel wat beters te krijgen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2010 de bekende office toepassingen, en een beetje nieuwe game moet er goed op kunnen draaien.\r\nMuziek en uitzending gemist kijken moet ook zeker kunnen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2010 het budget ligt rond de 550 euro Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2010 \"En een beetje nieuwe game moet er goed op kunnen draaien.\"\nEn waar dacht je dan precies aan? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2010 fifa 2010 bijvoorbeeld Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2010 [QUOTE=asserboy;505166]fifa 2010 bijvoorbeeld[/QUOTE]\r\n\r\nZowiezo is een (bijna elke) laptop af te raden om te gamen. Te veel grafische beperkingen. Soms worden ze veel te warm. \r\n\r\nDaarna zou ik persoonlijk geen compaq kiezen, want de eerste uren ben je bezig er de onnodige, overbodige vertragende sorftware, die je van de fabriekant door je strot geduwt krijgt eraf te halen. Maar dat geldt voor meer laptops.\r\n\r\nAsus en Toshiba zijn verruit de beste merken.\r\n\r\nWat betreft jou keuze: Ik zou gaan voor alles wat geen Vista is. Dus Windows 7!!\r\nMaar als je echt wilt gamen, koop een desktop. Alleen is dat wat moeilijk onderweg.:)\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Ok, stel ik zeg de gaming vaarwel , maar ga wel voor een goede laptop.\r\nWat kan ik dan het beste nemen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Dan kan je het beste even opzoek naar een Toshiba notebook naar mijn mening. Geweldige service, producten en garantie-afhandeling! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2010 [QUOTE=asserboy;505185]Ok, stel ik zeg de gaming vaarwel , maar ga wel voor een goede laptop.\r\nWat kan ik dan het beste nemen?[/QUOTE]\r\n\r\nWat denk je van deze: \r\n\r\nTOSHIBA Satellite L500-19R multimedia-laptop \r\n\r\n \r\n\r\nTOSHIBA Satellite L500-19R multimedia-laptop met ca. 39,6 cm (15,6\") TFT breedbeeldscherm met een resolutie van 1366 x 768. Ingebouwde webcam om visueel online te chatten.\r\n\r\nSpecificaties:\r\n- Betrouwbare Intel Pentium Dual Core T4300 processor.\r\n- Het werkgeheugen van 4 Gb DDR2 maakt het mogelijk om ook met grote bestanden te werken.\r\n- De harde schijf van 500 Gb heeft voldoende opslagcapaciteit, bijvoorbeeld voor 20.000 MP3 nummers + 27.000 foto\'s en daarnaast nog zo\'n 100 uur video in DVD kwaliteit. \r\n- De Optische drive SuperMulti DVD±R/RW Double Layer maakt het mogelijk om alle gangbare DVD-formaten af te spelen en te branden. Daarbij kunnen DVD\'s dubbel laags gebrand worden zodat er dubbel zoveel informatie op kan.\r\n- De laptop leest alle gangbare (opslag-)kaarten dankzij de 4-in-1 multikaartlezer.\r\n- De beeldkwaliteit is goed dankzij de Mobile Graphics Media Accelerator 4500M grafische kaart met 384 Mb gedeeld videogeheugen.\r\n- De HDMI aansluiting zorgt voor weergave van beelden in Full HD kwaliteit.\r\n- Ingebouwde webcam om visueel online te chatten.\r\n- Toetsenbord met numeriek deel om eenvoudig en snel getallen te kunnen invoeren.\r\n- 3x USB 2.0 ingangen maken het mogelijk om verschillende apparaten tegelijk aan te sluiten.\r\n- 10/100 Ethernet aansluiting voor ADSL- en kabelmodem zorgt voor data-overdracht met een snelheid tot 100 Mbps. Dit is internetten op topsnelheid.\r\n- Razendsnel draadloos internetten, bijvoorbeeld met een router of WiFi Hotspot, dankzij Wireless LAN .\r\n- Diverse extra meegeleverde software (trial voor 60 dagen) op de harde schijf voor het schrijven van teksten en het branden van CD\'s en DVD\'s.\r\n- Het besturingssysteem is Microsoft Windows 7 Home Premium.\r\nU heeft 1 jaar pick-up & return garantie.\r\n\r\nLetwel. Dit is geen game laptop, maar kwalitatief erg lekker.\r\nIs bij diverse winkels in de aanbieding voor 499.\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Ziet er goed uit, ik moet dan nog wel een winkel vinden waar ik hem kan bekijken.\r\nIk hou er niet zo van om een laptop bij een online winkel te bestellen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Dat is niets voor spellen. Denk dan eerder hieraan, met een enigszins fatsoenlijke videochip: [url]http://tweakers.net/pricewatch/245431/acer-aspire-5738g-664g50mn.html[/url]\r\n\r\nDie heeft een betere processor dan beide laptops die je laat zien, en een aanzienlijk betere videochip die in staat is alle nieuwe spellen te draaien, niet op de hoogste instellingen, maar ze draaien wel. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Ik lees wel steeds dat Acer zeker niet het beste merk is! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Voor de zekerheid zou je wat garantieuitbreiding erbij kunnen nemen, bijv.:\r\n[url]http://www.4launch.nl/shop/product/060398/acer-warranty-advantage-15--silver-2-jaar-pickup[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Ja, alleen is de garantie bij acer, samen met hun producten een grote flop, hoeveel uitbreidingen je ook neemt op beide gevallen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2010 Asus kan ik me voorstellen ja, hier een laptop van ongeveer anderhalf jaar oud, met een krakkemikkig scharnier. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2010 Nou, daar wordt toch vrij netjes mee omgegaan. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen