Ga naar inhoud

wel verbinding met router geen internet

Aanbevolen berichten

wie kan mij helpen,\r\n\r\nmijn probleem is het volgende ik heb een desktop met een usb stick voor de internet verbinding. de computer geeft aan dat er een goede verbinding is, en telt de tijd dat er al verbinding is. \r\n\r\nde eerste keer kan ik via het icoon van internet explorer de startpagina openen, en daarna niet meer. geeft dan elke keer aan dat de startpagina niet geopend kan worden. intussen blijft er wel gewoon een goede verbinding tussen pc en router.\r\n\r\nerg frustrerend, wie kan mij tips of trucs geven.\r\n\r\nalvast dank
Link naar reactie
[QUOTE=geenwizzkid;505139]wie kan mij helpen,\r\n\r\nmijn probleem is het volgende ik heb een desktop met een usb stick voor de internet verbinding. de computer geeft aan dat er een goede verbinding is, en telt de tijd dat er al verbinding is. \r\n\r\nde eerste keer kan ik via het icoon van internet explorer de startpagina openen, en daarna niet meer. geeft dan elke keer aan dat de startpagina niet geopend kan worden. intussen blijft er wel gewoon een goede verbinding tussen pc en router.\r\n\r\nerg frustrerend, wie kan mij tips of trucs geven.\r\n\r\nalvast dank[/QUOTE]\r\n\r\nJe kan beginnen om te proberen de spanning even van je router af te halen en na 30 sec. er weer op. Rustig laten opstarten en kijken of je daarna wel verbinding kan krijgen. \r\nHoe goed is de verbinding? 2 of 3 groene streepjes is echt te weinig om fatsoenlijk te werken. Ga dus om te testen eens dichter bij de router zitten met je pc.\r\n\r\nSucces.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...